سوال: چگونه تجارت تازه تاسیس خود را می توانم قانونی و معتبر بسازم؟ می خواهم با برند های بزرگ به رقابت بپردازم و می خواهم برند من از آن چه که هست، با سابقه تر و تجربه دار تر به نظر بیاید.
اولین قدم برای اینکه برند خود را بزرگ تر نشان دهید است که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.
اگر اعتقاد داشته باشید که شرکت شما یک برند با سابقه و با تجربه است و از نظر ذاتی توانایی رشد کردن را دارد، این اعتماد به نفس می تواند در عمل و گفتارتان نیز نقش ببندد. اعتماد به نفس شخصی شما به توانایی شرکت برای اداره کردن معاملات بزرگ باعث می شود تا این اعتماد به نفس به مشتریان تجارت تان نیز سرایت کند.
در این مقاله طراحی سایت 4 راه قانونی و معتبر ساختن برند و رقابت با تجارت های بزرگ در سراسر دنیا وجود دارد:
1.طراحی خوب را در الویت کارهای خود قرار دهید.
اگر دارای شرکت B2B می باشید، این طراحی خوب می تواند به معنی یک طراحی سایت کاربردی و حرفه ای باشد. هر تجارتی که بخواهد با تجارت شما همکاری کند، ابتدا وب سایت تان را بازدید می کند و سپس بر اساس این که سایت شما چه طراحی دارد و چگونه به نظر می رسد، قابل اعتماد بودن وب سایت و تجارت تان را می سنجد.
تمامی این موارد به انتخاب یک طراح سایت خوب بستگی دارد که مطابق با گرایشات روز دنیا بوده و استعداد و تجربه در اجرای این چنین طراحی ها را داشته باشد. شما باید از طراحی وب سایتی که می خواهید نیز تصویر ذهنی داشته باشید و از این طریق بتوانید با طراح سایت خود ارتباط خوبی برقرار کنید.
2.ویژگی های تجارت خود را مشخص کنید.
به عنوان یک تاجر، همیشه روی بخش هایی که برای تجارت تان اهمیت دارد، سرمایه گذاری می کنید. ویژگی ها و نقاط عطف تجارت خود را بشناسید و خود را در این زمینه ها ارتقاء دهید. هر چه بهتر و بیشتر با روند تجاری خود آشنا شوید، بهتر می توانید دیگران را متقاعد به خرید کردن از سایت تان کنید.
3.در وب سایت خود از اخبار جدید استفاده کنید.
مقاله هایی در یک وبلاگ معتبر، روزنامه ها و یا مجلات می توانند به شرکت و تجارت تان اعتبار ببخشند. البته، همیشه مسائل و مشکلاتی برای تجارت های تازه تاسیس وجود دارد که می خواهند توجه افراد رسانه ای را به سایت خود جلب کنند. همیشه سخت است که در ابتدای یک تجارت، نظر روزنامه نگاران را به سایت خود جلب نماییم.
به دنبال روزنامه نگارانی باشید که در زمینه تجارت شما فعالیت می کنند و از دو روش بالا استفاده کنید تا راحت تر بتوانید آن ها را متقاعد کنید. این پروسه اندکی زمان می برد، اما اگر در این راه استقامت داشته باشید، می توانید برخی از آن ها را برای همکاری با شما و نوشتن مطالب وبلاگ و وب سایت تان مجاب کنید. البته، هر زمان که اخبار جدیدی را در وبلاگ خود منتشر می کنید، حتما به وب سایت اصلی خود لینک گذاری کنید.
4.ایجاد منابع.
هم چنان که برند و تجارت تان رشد می کند، منابعی را برای خود در نظر گرفته و حفظ کنید که می توانید به کمک آن ها معاملات و فروش بیشتری داشته باشید. حتی اگر با شرکت های کوچکی به عنوان منابع، تجارت خود را شروع کنید، مشتریان خشنود و راضی خواهید داشت که نسبت به محصولات و سرویس های شما شوق داشته و به مشتریان دایمی تجارت تان تبدیل خواهند شد که بسیار ارزشمند می باشند.