فعالیت یک برند و یا طراحی وب سایت تجاری در رسانه های اجتماعی زمان و تلاش زیادی را می طلبد. هدف شما این است که به افراد زیادی دسترسی پیدا کنیم، این در حالی است که باید به طور همزمان روی داشتن جلوه زیبا برند و طراحی وب سایت تجاری خود نیز سرمایه گذاری کنید.
شما می خواهید که تجارت خود را از چندین جنبه ارتقاء دهید. این مورد نه تنها نیازمند تعهدات و روش های هوشمندانه در بازاریابی می باشد، بلکه نیازمند این است که دارای نام تجاری و یا برند مردمی و شخصی نیز باشید.
یک برند انسانی، یک برند مورد پسند برای مردم است. نشان دادن اینکه افراد واقعی در پس پرده این تجارت و طراحی سایت شان وجود دارند، تجارت و طراحی سایت شما را برای مردم جذاب تر می سازد. در این مقاله توصیه هایی درباره چگونه طراحی کردن برند به سبک انسانی و مردمی ارئه می شود.
1: کار کردن روی موارد مشارکتی و ترویج مباحث
اگر می خواهید تجارت و طراحی وب سایت تان در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد، مشارکت و دسترسی به مخاطبین وب سایت تان باید هدف اصلی شما باشد. به اشتراک گذاری مطالب، تشویق به ارائه نظرات و واکنش ها و درخواست از مردم برای ارائه پیشنهادات- همه این موارد برای ساخت برند مردمی و برای اینکه مردم احساس کنند که بخشی از این برند می باشند، الزامی است. آن ها شروع به شناختن تجارت و طراحی سایت تان می کنند.
2.پاسخ به مردم به طور مستقیم
مردم می خواهند که با شما و طراحی سایت تان مشارکت یابند و شما نیز باید با آن ها مشارکت و تعامل یابید. زمانی که به طور مستقیم به مردم پاسخ می دهید، شما با احترام با آن ها رفتار می کنید و برند تان را دارای شخصیت و واقعی گرایی می کنید.
همان طور که GRAY VAYNERCHUK یک بار گفته بود، "هر ایمیل و نظر در وبلاگ خود را برای ادامه حیات تجارت تان پاسخ دهید."
من همیشه سعی می کنم تا تمامی ایمیل هایم را پاسخ دهم، البته شاید برخی شما فکر کنید که این موضوع امکان ندارد که واقعیت داشته باشد.
3.جلوه بصری خوبی از تجارت و طراحی سایت خود نمایان کنید
از تصاویر (نوار کناری و صفحه درباره ما را در طراحی وب سایت من مشاهده کنید) و ویدئوه ها (TED TALK مرا مشاهده کنید( استفاده کنید تا به مردم موارد بیشتری از برند و تجارت خود در طراحی سایت نشان دهید. شاید نگاه اجمالی به این قضیه برای شما خسته کننده به نظر برسد، اما این موارد بصری پنجره ای از دنیای تجارت تان به دنیای بیرون است.

4:نشان دادن وضوح و شفافیت پیام خود در طراحی سایت و تجارت خود
اینکه برند شما نمایانگر چه چیزی است و چه مواردی را انجام می دهد، ممکن است برای مخاطبین تان جالب و شگفت انگیز باشد. شفافیت و صراحت در برند و طراحی سایت خود به مرم اجازه می دهد تا واقعا بدانند و درک کنند که برند و تجارت تان در چه زمینه ای فعالیت می کند.
5: یک وبلاگ برای طراحی سایت و تجارت خود بسازید
دیگر روش عالی برای نشان دادن برند مردمی و شخصی خود این است که وبلاگی بسازید و آن را به طراحی سایت و تجارت خود ارتباط دهید. این مورد می تواند یک وبلاگ تجاری باشد، و محتوای موجود در آن می تواند بیشتر به موارد شخصی تجارت و طراحی سایت تان ارتباط یابد، مانند اخبار مربوط به کارکنان شرکت، بروزرسانی ها و هر چیز دیگری که تجارت و طراحی سایت تان را برای مردم شفاف سازی کند.

6: مشارکت در تجربه ها
FACELBOOK و LINKEDIN دارای گروه ها، رویدادها و دیگر ویژگی های اجتماعی مختلف دیگر می باشند که باید به آن ها بپیوندید تا در معرض دید مردم قرار گیرید. این مورد به این معنا نیست که در این گروه ها فعال باشید (گرچه این مورد بسیار پیشنهاد می شود)، بلکه به این مفهوم است که تمایل خود را برای ارتباط داشتن در محیط های اجتماعی نشان دهید. اگر در این مکان ها حضور داشته باشید، مردم شما را بیشتر از مواقعی که در این شبکه های ارتباطی اجتماعی حضور ندارید، می شناسند.
برای درک بیشتر این موضوع، مثالی از صفحه طرفداران FACEBOOK، پروفایل شخصی، گروه LINKEDIN و صفحات اشتراکی و مشارکتی دیگر در این سیستم عامل مهیا نمودم. من در همه این موارد شرکت نمی کنم، اما در پروفایل من نمایش داده می شود تا در مواقع لزوم برای ارتباط با مردم از آن ها استفاده کنم.
7: داشتن هویت قدرتمند از تجارت و طراحی سایت تان
صراحت در گفتار در طراحی سایت و تجارت، چیزی است که برای استراتژی بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی اهمیت دارد. زمانی که درباره یک برند شخصی و مردمی فکر می کنید اگر یک شخص واقعی این برند و تجارت (طراحی سایت) را اجرا می کند، باید به نحوه دیده شدن تجارت و طراحی سایت در جامعه نیز فکر کنید، نه اینکه تصور کنید که سیستم عاملی است که تنها نیاز دارد تا موارد و داده ای بروزی در ان قرار داده شود.
8: پیشبرد محصولات و یا سرویس های تجاری در طراحی وب سایت
هدف اصلی شما به عنوان یک تاجر این است که در جهت پیشبرد محصولات و سرویس های تجارت خود در طراحی سایت عمل کنید، اما نباید این مورد جزء اولیت های تان باشد. زمانی که مردم طراحی سایت و تجارت شما را درک نمودند، سپس می توانید نگران تبلیغات و بازاریابی طراحی سایت خود باشید. بر اساس اهداف برند سازی، هدف اصلی جذب مردم به تجارت و طراحی سایت می باشد نه اینکه بخواهیم مواردی را به مردم بفروشیم.

9: ارتباط و تعامل با مردم و مشتریان
چه باور کنید یا خیر، به راحتی می توانید برای بازاریابی و تبلیغات تجارت و طراحی وب سایت خود، با مردم در تعامل و ارتباط باشید. می توانید داده های شخصی در وب سایت های نظیر FACEBOOK و LINKEDIN از مردم بیابید و از این طریق می توانید کاربران و مخاطبین تجرات و طراحی سایت خود را مشخص کنید. اختصاص دادن زمانی برای ارسال پیام شخصی به طرفداران و فالورها و حتی ارسال پیام در گروه ها، نشان دهنده ویژگی های بسیاری می باشد: استفاده از نام ها نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.
هم چنین، اگر از تبلیغات FACEBOOK استفاده نمی کنید، حداقل از ابزارهای مدیریت تبلیغات FACEBOOK برای تجارت و طراحی سایت خود به کار ببرید، مانند QWAYA. هم چنین می توانید درباره چگونه بهینه سازی کردن تصاویر برای این تبلیغات نیز مطالبی فرا بگیرید.
10. تلاش کردن
اگر از وب سایت هایی نظیر TWITTER و FACEBOOK برای پست گذاشتن محتوای خود استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید که تلاش و زمان زیادی را صرف ساخت محتوای با کیفیت برای برند خود کرده اید. محتوای سایت و برند که به نظر به طور اتوماتیک تهیه شده است، توسط مردم چشم پوشی می شود و هیچ کسی به آن جذب نخواهد شد.
یک برند مردمی، برندی است که می تواند مردم را بیشتر با تجارت و طراحی وب سایت همراه کند. این همراهی و به اشتراک گذاری و بسط این همیاری و همراهی بسیار ضروری است، مخصوصا برای برندهای کوچک تر. اجازه دادن به مردم برای مشاهده کردن بخش تجاری و مردمی برند و طراحی سایت تان، می تواند بسیار شگفت انگیز باشد.