از زمانی که فیسبوک تغییراتی را در نحوه ارسال مطالب یا همان News Feed انجام داد, و سرویس های جالبی را مانند Timeline در سال 2011 در وب سایت خود طراحی نمود, میتوان این برداشت را داشت که فیسبوک یکی از بزرگترین تغییرات خود را در وب سایت خود ایجاد نمود.
در سمینارها و جلسات مدیر عامل فیسبوک از این تغییرات صحبت نموده بود و گفته بود که سرویس News Feed یکی از مهمترین بخش ها در وب سایت فیسبوک محسوب میشود.حتی برای رسیدن به این هدف باید طراحی سایت فیسبوک نیز تغییر پیدا نماید. فیسبوک دوست دارد تا این بخش و صفحه از وب سایت به عنوان خبرنامه یا همان Newsletters برای کاربران فیسبوک محسوب گردد.
این بخش از وب سایت, بخش اخبارها به سه دسته اصلی تقسیم شده اند که کاربران میتوانند از این سرویس ها استفاده نمایند. تصاویر بزرگ, قابلیت گذاشتن چندین خبر, قابلیت های موبایل که به اخبار اضافه شده است.
اگرچه مهمترین دلایلی تغیراتی که در این قسمت از وب سایت فیسبوک اتفاق افتاده است بیشتر راحتی کاربران برای استفاده از بخش اخبار یا News Feeds میباشد. این بخش برای کسب و کارها میتواند بسیار سودمند باشد تا بتوانند در مدت زمان کمتری سرویس ها و خدمات خود را در اختیار کاربران و مشاهده کنندگان صفحه پروفایل خود قرار دهند.