برای اکثر برندها، شناخته شدن همه چیز است. بعضی اوقات، شما با شرکتی مواجه خواهید شد که به دنبال خلق یک ویژگی منحصر به فردی هستند و می خواهند محبوبیت بیشتری را به دست آورند، اما این شرکت ها به شما برای عملی ساختن این ویژگی احتیاج دارند.
شناخت برند، درباره ایجاد اولین تاثیر فوق العاده بر مشتریان نیست، بلکه درباره فروش محصولات است؛ درباره به وجود آوردن راهی است که توسط فروش اولیه موجب رضایت و اعتماد شود و باعث شود که مشتریان خرید خود را تکرار کنند.
شناخت برند، حتی برای شرکت هایی بیشتر اهمیت دارد که روی انگیزه خرید، تمرکز می کنند. به آخرین باری که شما در مغازه یک نوشابه خریدید توجه کنید، آیا به حالت و شکل آن قوطی توجه کرده اید، تبلیغات گوناگون را با یکدیگر مقایسه کرده اید، به لیست رژیم غذایی و کالری نگاه کرده اید و تصمیم آگاهانه ای گرفته اید؟ احتمالا نه، شما تنها جذب قوطی نوشابه ای می شوید که مانند قبل همان طراحی را بر قوطی دارد.
زمانی که من برای خرید نوشابه به مغازه می روم، 9 بار از 10 بار من DR PEPPER را می نوشم. من خیلی دیگر از برندها را می شناسم، اما همیشه DR PEPPER را انتخاب می کنم.
طراحان مالزیایی EWAN YAP سعی نموده اند که روی 16 برند نوشابه و قوطی های آبجو، آزمایش برای درصد شناخت این برندها انجام دهند. خیلی از آنها به راحتی شناخته شده بودند_ چه کسی طرز نوشته COCA-COLA را فراموش می کند؟ دیگر برندها برای یادآوری اندکی سخت تر می باشند.
نتایج این سری از طراحی بسته بندی ها محصولات چیست؟ چه طراحی سایت برای آن لازم است؟ البته که به اندازه برند اصلی، مشهور نمی شوند. قوطی های PEPSI وGUINNESS ممکن است به نظر برسد که تغییراتی محدودی کرده است و دیگر برندها مخصوصا قوطی های CALSBERG و HEINEKEN بیشترین تغییرات مشابه ای را متحمل شده اند.
هر زمان، هر چیزی یا هر ویژگی را عملی نسازید؛ اجازه دهید که برخی چیزها به خودی خود پیشرفت کنند. چیزی که شما نمی توانید اجرایش کنید، مهم تر از چیزی است که انجام می دهید._THELONIOUS MONK
YAP پرسید که" آیا این برندها توانایی پیشی گرفتن از یکدیگر را دارند؟". نیازهای مدرن و این دوره از طراحی ها ممکن است باعث شود که این طراحی های بروز و مدرن برای برند جدید، کاندید های خوبی باشند. اکثریت بخش های طراحی مجدد YAP، برندهای شناخته شده ای را که با دقت برای دهه ها و سال ها توسط شرکت های شان طراحی شده بودند، را شکست داد. به علاوه و به طور طبیعی، این شرکت ها تمایلی برای وفق یافتن با این موضوع ندارند.
زمانی که یک برند طراحی می شود، دقت داشته باشید که چه چیزهایی در آن درج می کنید، شما ممکن است توسط این طراحی دچار مشکل بشوید.














