در این مقاله روش هایی وجود دارد تا تغییرات تاثیرگذاری را در طراحی سایت ایجاد کنید که با مشتریان تان مطابقت دارد، البته بدون این که از ابتدا شروع کنید.
از کاپ کیک های خوشمزه و سفارشات مورد نیاز و تحویل به موقع آن ها، مشتریان همیشه نسبت به مرحله جدید و هیجان انگیز بعدی، شوق دارند. به نظر می رسد که شما نیاز دارید تا به طور متداوم خود را بارها و بارها مجددا بسازید و بروزرسانی کنید، اما این مورد اصلا صحیح نیست. روش های بسیاری وجود دارد تا تغییرات موثری را به وجود آورید که با مشتریان تان مطابقت یابد، البته بدون این که نیاز باشد از قدم اول شروع کنید.
طراحی نام تجاری یک مبحث جدید نمی باشد، اما با ارتقای تکنولوژی های اجتماعی، برند سازی شخصی یا مردمی در همه جا در دسترس است و به این معنی است که شما فرصت های زیادی دارید و البته با رقیبان بیشتری نیز رو به رو هستید.
فضای خود را بروزرسانی کنید.
ظاهر تجارت می تواند تاثیر بسیاری روی مشتریان داشته باشید. خبر خوش این است که تغییرات ساده و به صرفه در فضای شما می تواند تفاوت های بسیاری را به وجود آورد.
برای شروع، می توانید بهم ریختگی ها را مرتب کنید و فضای خود را افزایش دهید. اگر دارای یک فروشگاه خرده فروشی می باشید، به فضای خود به این ترتیب نگاه کنید که مشتریان چگونه با آن تعامل برقرار می سازند، برای تجارت های تاسیس شده، احتمال دارد که شما در فضای یکسانی به فعالیت بپردازید، همانند ده های قبل. اما، با توسعه و گسترش تکنولوژی و تغییرات در انتظارات مشتریان، بسیار واجب و ضروری است که هم زمان با تغییرات روز دنیا همراه باشید. اینکه فضای کاری خود را دوباره مرتب کنید و یا فروشگاه سوپر مارکت خود را به طور مثال ساده سازی نمایید می تواند درک یک مشتری را به روش مثبتی تغییر دهید، به گونه ای که به کسب مشتریان بیشتر بیانجامد.
در فروشگاه UPS ما مفهوم جدیدی را برای یک فروشگاه با تکنولوژی بیشتر تست کردیم و روی تجربه کاربری متمرکز بر مشتریان تاکید داشتیم تا یک فروشگاه یکپارچه برای افراد دارای تجارت های کوچک ساخته شود. فروشگاه به خودی خود سال ها است که در حال ساخت می باشد، از جمله این مراحل می توان به این موارد اشاره نمود: تحقیقات و دریافت واکنش ها از صاحبان حق امتیاز، مشتریان و افراد غیر مشتری.
به ظاهر فروشگاه خرده فروشی خود دقت کنید و مورد ملاحظه قرار دهید. آیا می توانید مواردی را به آن اضافه کنید؟ من متوجه شده ام که برخی موارد به سادگی اضافه کردن رنگ به پالت کنونی تان می تواند شما را از مابقی متمایز بسازد. مشتریان به تغییرات کوچک توجه دارند و بروزرسانی فضای تان می تواند ارتقاء و پیشرفت عالی را مهیا کند تا در تجارت تان روحیه و انرژی مجددی را به دست آورید.
بسیار اهمیت دارد تا حضور آنلاین خود را فراموش نکنید. یک بروزرسانی ساده برای یک طراحی سایت، مانند یک رنگ جدید، فونت و یا عامل بصری می تواند زندگی مورد نظرتان را در صفحات وب نیز نمایان سازد که مردم می توانند آن ها را مشاهده نمایند. به یاد داشته باشید، هر چیزی که مشتری لمس کرده و احساس کند، تاثیری را به جا می گذارد.
احیای مخاطبین و بازدیدکنندگان تان.
کارمندان، اولین نقطه تماس برای مشتریان محسوب می شوند و آن ها پیامی را درباره تجارت تان منتقل می سازند. آیا شما به آن ها برای کسب موفقیت متداوم خود، ابزارهایی را ارائه می کنید؟
مهیا کردن آموزش های متداوم و فرصت های برنامه نویسی حرفه ای می تواند تاثیر بزرگ و شگرفی را بگذارد. این مورد نه تنها به آن ها کمک می کند تا انگیزه داشته و درباره تجارت تان انرژی داشته باشند، بلکه به آن ها مهارت های جدیدی را یاد می دهد که شما از هر دو، مزایا و منافعی را به دست می آورید.
اولین تاثیرات را که بسیار واجب و ضروری می باشند را فراموش نکنید، آن ها می توانند بسیار تاثیر گذار باشند. یک بروزرسانی در یونیفرم کارمندان می تواند طرز برخورد آن ها با مشتریان را تغییر دهد و باعث می شود تا حرفه ای تر به نظر برسند، که این مورد نیز تاثیر مثبتی روی تجربه کاربری مشتریان و البته تجارت شما می گذارد که نتیجه ای جز موفقیت به همراه ندارد.
مباحثی را احیا کنید.
این که چگونه درباره تجارت خود صحبت می کنید، به اندازه این که چگونه به نظر می رسید، اهمیت دارد. اما، مورد ضروری تر این می باشد که چگونه مشتریان درباره تجارت تان به بحث و گفت و گو می پردازند. آیا شما مواردی را بازاریابی می کنید که دائمی می باشند؟ آیا اطلاعاتی که مشتریان نیاز دارند را مهیا می نمایید؟ ایجاد تغییرات می تواند علایق مشتریان را احیا کند، اما از تغییرات برجسته و بزرگ نترسید.
ما اخبرا یک کمپین تبلیغاتی جدیدی را راه اندازی نمودیم که " beyond shipping" نام دارد تا به مشتریان تمامی سرویس هایی که شرکت ما مهیا می کند را نشان دهیم-- علاوه بر بسته بندی و حمل محصولات-- که ممکن است از قبل شناخته شده نباشد. برای ما، ایده بسیار عالی است که امیدوار باشیم برای مشتریان تجربیات جدیدی را در مغازه ها و فروشگاه ها و یا تجارت های مان مهیا می سازیم.
اجرای حتی تغییرات کوچک می تواند تاثیر بزرگی را روی تجارت تان بدون این که لازم باشد از گام و قدم اول شروع کنید، بر جا بگذارد.