همه ما با لوگوی قدیمی ZENDESK آشنا می باشیم، درست است؟ تصویر خاطره انگیز از یک BUDDHA که از یک هدفون استفاده می کند (که ترکیبی از نسل جدید و نسل جدید می باشد) این مورد یک لوگو قابل شناخت از یک برند بزرگ در صنعت تکنولوژی این روزها می باشد.
حالا لوگو جدید ZENDESK ترکیبی از یک بخش متنی (و یا نشانه متنی) با یک آیکون و یا سمبل برند می باشد. این در حالی است که کاراکتر BUDDHA تنها آیکون کلاسیک و یا سمبل برند در لوگوی قدیمی بود. لوگوی جدید نشان دهنده حرف Z از نام تجاری کامل ZENDESK می باشد.

"طراحی لوگوی جدید نشان دهنده بخش های مختلف تجارت ZENDESK است."
زمانی که لوگو BUDDHA طراحی شد، ریشه های آغازین خود را حفظ کرد و حقیقت این که ZENDESK موردی است که موارد جالبی را در بر دارد را به خوبی بر همگان نمایان ساخت (زیرا دارای رنگ های جالبی بود که با آیکون BUGGHA هارمونی بسیار عالی داشت).
استفاده از BUDDHA در لوگو این برند بر اساس گفته TOKE NYGAARD سرپرست و مدیر تیم طراحی ZENDESK، به تدریج محدود شد. در حالی که این لوگو هرگز واقعا هیچ کس را در هیچ کجای دنیا مورد توهین قرار نمی دهد، اما از دیدگاه بازاریابی و خلاقیت باید مورد اصلاح و تغییر قرار می گرفت. بعد از تمامی این موارد باید اشاره کرد که ZENDESBK هرگز برنامه ای برای انیمیشن کردن BUDDHA قبلی نداشت و تصمیم گرفت تا کارهای بیشتری انجام دهد، مانند داستان سرایی. بیشتر دلیل این تغییر رفع سوء تفاهم های برای استفاده از BUDDHA بود که به صورت یک توهین دیده می شد. به علاوه، استفاده از BUDDHA کارتونی هم چنین نیز محدود شد.
طراحی لوگو جدید نشان دهنده بخش های مختلف تجارت ZENDESK می باشد. در این جا به شما نشان می دهیم که چگونه ZENDESK درباره این بخش های مختلف توضیح می دهد:
مثلث کوچک در بالای یک مثلث بزرگ تر مربوط به موتور آنالیزگر ZENDESK به نام EXPLORER می باشد. مرکز کمک رسانی این شرکت با دو فلش نشان داده می شود که یکی جلوی دیگری قرار دارد. در نهایت قسمت پشتیبانی توسط یک مستطیل با ارتفاع زیاد نشان داده می شود که به یک مربع کوچک تکیه داده شده است.
به تنهایی این اشکال می توانند تجارت ZENDESK را مشخص سازند که چه ویژگی هایی را در بر دارد. همه این اشکال در لوگو جدید ZENDESK نقش می آفرینند.
طراحی جدید لوگو از ریشه های دانمارکی ZENDESK الهام گرفته شده است. شاید این طراحی سایت جدید به دوران بچگی NYGAARD در دانمارک نیز باز گردد. از همه مهم تر، طراحی مجدد ZENDESK توسط سادگی و افسانه های کودکانه در دارنمارک الهام گرفه شده است.
تیم ZENDESK سعی نموده است تا به گذشته نگاه کند و الهاماتی را از آن ها دریافت نماید و بتواند به این ترتیب طراحی را ساده بسازد و طراحی را با حداقل ترین موارد همراه کند و به گونه ای این طراحی را در معرض نمایش بگذارد که با شکل های هندسی با مخاطبین خود صحبت نماید.
نتیجه نهایی این می باشد که یک فرم و لحن بصری واضح و مدرن که به هویت دانمارکی مدیر این شرکت باز می گردد، در این طراحی جدید لوگو نمایان شد. برخی ممکن است به بحث و گفت و گو بپردازند که این لوگوی جدید مناسب یک شرکت تکنولوژی یافته می باشد تا یک شرکت که از BUDDHA کارتونی به عنون کاراکتر اصلی خود در لوگوی قدیمی استفاده می کند.