NETFLIX به تازگی با لوگوی جدید، نام تجاری و برند خود را بروز رسانی کرد. آیا این مورد واقعا یک لوگوی کوچک می باشد؟ در هر صورت، بروزرسانی لوگو در سال 2016 با یک برند جدید"N" به حالت روبان قرمز ادامه یافت.
اولین چیزی که باید توجه کنیم، همان طور که می دانیم، این نمونه جایگزینی برای لوگوی NETFLIX نمی باشد. و اصلا احتیاجی هم به این موضوع نیست. لوگوی NETFLIX در هرجایی که مناسب هست هم چنان نمایان می شود. این قسمت از نام تجاری NETFLIX تمایل دارد که در جاهایی قرار بگیرد که لوگوی کامل آن فضای زیادی را اشغال می کند.
اساسا، NETFLIX به عنوان برنامه در گوشی ها استفاده می شود. هر زمان که یک طراح وب سایت بخواهد که حجم قابل توجهی از لوگو ها را در بالا و پایین صفحه قرار دهد و برای نام تجاری جدید استفاده کنند، می توانند در NETFLIX به اشتراک بگذارند. شاید مانند یک طنز به نظر برسد. بحث اصلی این جاست که ، آن ها چیزهایی می خواهند که همانند برند NETFLIX، بتواند در سایز کوچک در فضا های مربعی یا عمدی شکل مناسب به نظر برسد.
حالا، بر اساس ایده های ذهنی! تکنیک ربانی شکل NETFLIX امروزه در همه جا دیده می شود، و ممکن است با سلایق همه ی اشخاص مطابقت نداشته باشد، اما هنوز.... بسیار زیباست. آن دارای سایه ای از رنگ قرمز است. یک انحنا کوچک در انتها باعث می شود که این لوگو، اشخاص را تحت تاثیر بگذارد. این کار عملی می شود. این نمونه خوبی از ساخت برند هوشمندانه ای است که در عمل به کار رفته است.
برخی از مفسران به این موضوع می اندیشند که آیا بروز رسانی این برند، ممکن است که به دوباره طراحی کردن آن منجر شود یا خیر. حدس من این است که _البته تنها یک حدس است_ برای استفاده از لوگوی NETFLIX چندان تغیرات قابل لمسی به وجود نیامده است.
من تنها دومین بروزرسانی برند NETFLIX را به یاد دارم، و آن ها برای اینکه طراحی سایت جدید شان تغییراتی را شامل شود، روی روش مبتکرانه خود تمرکز نمودند که این موضوع خیلی برایم جالب بود. NETFLIX یک سرویسی است که توسط افراد غیر متخصص استفاده می شوند، و اشخاص در این گروه و طبقه اغلب در مطابقت یافتن با ویژگی های جدید بسیار کند هستند. هیچ تغییرات عمده ای در طول سال اتفاق نخواهد افتاد، و اغلب این تغییرات بسیار ناچیز و کم خواهند بود.
( همه ی ما یک یا دو چیز از آن ها یاد گرفته ایم)