طراحی سایت   | طراحی وب سایت   | بهینه سازی سایت   | طراحی   
  • تهران - بلوار اشرفی اصفهانی - خیابان شهید مخبری- روبروی آتش نشانی - پلاک 48 - طبقه 5 - واحد 17
  • 021-46049638
  • 021-44485762

طراحی و برنامه نویسی اختصاصی سایت

+

پشتیبانی رایگان


اطلس وب طراحی حرفه ای طراحی اختصاصی


برخی نمونه کارهای اختصاصی طراحی سایت اگر به دنبال وب سایتی خاص با موفقیت 100% هستید، نمونه کارهای زیر را مشاهده نمایید.
سئو در گوگل شما میتوانید در کلمات مورد نظر هم در صفحه اول گوگل باشید. از این بخش اقدام نمایید.
سئو وب سایت شما در گوگل

مطمئن باشید امروزه بیشتر کسب و کارها در فضای مجازی باید دیده شوند. در حال حاضر شاید رقبای شما از نبودن شما در صفحه اول گوگل بهترین سود را میبرند. همین حالا میتوانید از این بخش اقدامات لازم را انجام دهید.
به شما قول میدهیم شما را در صفحه اول گوگل قرار خواهیم داد.

  • کسب و کار خود را با بودن در صفحه اول گوگل رونق دهید
  • زنگ خور کسب و کار خود را افزایش دهید
  • بازدید کنندگان زیادی را برای وب سایت خود به ارمغان بیاورید
  • شما با کسب درآمد خوب، تعیین کننده بازار کسب و کار خود باشید
هم اکنون اقدام نمایید
نمونه کارهای دیگر طراحی سایت
  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت آژانس مسافرتی

    با داشتن وب سایت زیبا و حرفه ای یک آژانس مسافرتی, مشتریان خود را چندین برابر نمایید. بهترین امکانات را برای شما طراحی خواهیم نمود. فروش خود را اینترنتی نمایید.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت آموزشگاه

    امروزه هر موسسه آموزشی باید یک وب سایت ایده ال داشته باشد. طراحی های منحصر به فردی را برای وب سایت آموزشگاهی شما در نظر گرفته ایم.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت آموزشی

    آموزش خود را در قالب یک وب سایت خوب آموزشی ارائه نمایید. شما میتوانید با طراحی یک سایت خوب سرمشق رقبای خود باشید.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت املاک

    بهترین وب سایت های املاک را در مجموعه اطلس وب طراحی نموده ایم. شما هم میتوانید مانند یکی از این وب سایت های عالی ما را داشته باشید البته با طراحی متفاوت تر.

  • 6 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت انتشارات

    طراحی متفاوتی را برای وب سایت انتشاراتی شما در نظر گرفته ایم. امروزه بیشتر وب سایت های انتشاراتی سفارشات خود را به صورت آنلاین دریافت مینمایند.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت باشگاه ورزشی

    اگر صاحب باشگاه ورزشی هستید میتوانید با طراحی یک سایت باشگاه ورزشی بسیار زیبا و کارآمد کسب و کار خود را بهتر به مشتریان عرضه نمایید.

  • 6 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت پزشکی و پزشکان

    شرکت طراحی وب سایت اطلس وب پیش گام در زمینه طراحی سایت پزشکی و پزشکان چه در بخش شرکتی و چه در بخش فروشگاهی میباشد. از طراحی های ما دیدن فرمایید.

  • 5 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت تبلیغاتی و نیازمندی

    مهمترین تخصص شرکت اطلس وب در زمینه طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی میباشد. شما میتوانید زیباترین سایت نیازمندی و درج اگهی را داشته باشید.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت تفریحی و بازی آنلاین

    اگر اهل بازی هستید و دوست دارید تا به مخاطبان گزارش های درست و اخبار بازی ها را بدهید میتوانید یکی از بهترین وب سایت های بازی را داشته باشید. از نمونه کارهای طراحی سایت بازی دیدن فرمایید.

  • 5 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت خبری

    شما هم میتوانید مانند بسیاری از وب سایت های خبری, وب سایت خبری خود را داشته باشید. ما طراحی بسیار زیبایی را برای این وب سایت در نظر گرفته ایم.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت خدمات مجالس

    شما میتوانید بهترین وب سایت خودرو را داشته باشید و در این وب سایت اخبار و مقاله های خودروها را ارائه نمایید. از نمونه کارهای طراحی سایت خودروی ما دیدن فرمایید.

  • 3 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت خودرو

    شما میتوانید بهترین وب سایت خودرو را داشته باشید و در این وب سایت اخبار و مقاله های خودروها را ارائه نمایید. از نمونه کارهای طراحی سایت خودروی ما دیدن فرمایید.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت دانشگاهی

    یکی از بهترین نمونه وب سایت هایی که میتواند وجود داشته باشد طراحی سایت های دانشگاهی و پژوهشی و علمی میباشد. طراحی ویژه ای را برای این وب سایت در نظر گرفته ایم.

  • 4 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت دانلود

    طراحی سایت دانلود بسیار مشکل میباشد. ما میتوانیم وب سایت دانلود بسیار متفاوتی را برای شما طراحی و پیاده سازی نماییم. از نمونه کارهای طراحی سایت ما در این زمینه دیدن فرمایید.

  • 6 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل

    اگر شما هم دوست دارید تا وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل داشته باشید هم اکنون میتوانید برای طراحی وب سایت خود اقدام نمایید. طراحی متفاوتی را در نظر گرفته ایم.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت رستوران, کافی شاپ, فست فود

    با سفارش طراحی وب سایت رستوران و کافی شاپ میتوانید کسب و کار خود را بهتر در معرض دید مشتریان خود قرار دهید. طراحی زیبایی را برای وب سایت شما در نظر گرفته ایم.

  • 3 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت زیبایی و آرایشی

    یکی از بهترین طراحی های وب سایت شرکت اطلس وب را در زمینه فروش لوازم بهداشتی و آرایشی ببینید. وب سایت شما را هم با این کیفیت طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت ساختمانی

    اگر شما هم شرکت ساختمانی دارید میتوانید بهترین وب سایت شرکت های ساختمانی را داشته باشید تا در نهایت بازدیدکنندگان و مشتریان زیادی را به دست آوردید

  • 3 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت شخصی

    یکی از مهمترین موضوعات طراحی وب سایت, وب سایت های شخصی میباشد. خود شما میتوانید زیباترین وب سایت شخصی را داشته باشید. هم اکنون برای سفارش طراحی اقدام نمایید.

  • 16 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت شرکتی

    اگر صاحب شرکتی هستید میتوانید زیباترین وب سایت شرکتی در زمینه کسب و کار خود را داشته باشید. در این وب سایت میتوانید شرکت خود را به خوبی معرفی نمایید.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت صرافی

    در این وب سایت میتوانید تمامی سفارشات مشتریان خود را به صورت آنلاین ارائه نمایید تا در نهایت مشتریان برای تبادل پول مشکلات کمتری را داشته باشند. هم اکنون آغاز نمایید

  • 6 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت صنعتی

    یکی از مهمترین موضوعاتی که در دنیای طراحی سایت مطرح میباشد طراحی وب سایت صنعتی میباشد. در این وب سایت ایده های بسیار خوبی را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت علمی

    اگر موسسه یا مرکز علمی دارید, پس مطمئن باشید که وب سایت زیبایی هم برای ارائه مطالب خود نیاز دارید. در این وب سایت بهترین ها را برای شما طراحی خواهیم نمود.

  • 4 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت فروش فایل

    بیشترین سفارشات طراحی سایت که در شرکت طراحی سایت اطلس وب دریافت میشود طراحی سایت فروشگاهی میباشد. بهترین ایده های طراحی سایت فروشگاهی را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • 27 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت فروشگاهی

    بیشترین سفارشات طراحی سایت که در شرکت طراحی سایت اطلس وب دریافت میشود طراحی سایت فروشگاهی میباشد. بهترین ایده های طراحی سایت فروشگاهی را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • 5 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت فیلم و موزیک

    اگر از دوستداران فیلم و موزیک هستید میتوانید با داشتن یک وب سایت فیلم و موزیک عالی مخاطبان بیشتری را جذب نمایید. از یکی از بهترین نمونه کارهای طراحی شده ما بازدید نمایید.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت کارخانجات

    اگر صاحب کارخانه ای هستید میتوانید با داشتن یک وب سایت عالی در این زمینه کسب و کار خود را بهتر به مشتریان خود عرضه نمایید. بهترین ایده های طراحی سایت را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • 3 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت گالری

    اگر گالری در هر زمینه ای دارید پس در نهایت یک وب سایت زیبا هم نیاز دارید. ما بهترین طراحی ها را برای وب سایت های گالری در نظر گرفته ایم. زیبا بودن وب سایت حق شما میباشد.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت گردشگری

    شما هم میتوانید با داشتن یک وب سایت زیبای گردشگری, توریست های بیشتری را جذب وب سایت خود نمایید و در این وب سایت اطلاعات بسیار جامعی را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت لباس و کیف و کفش

    این وب سایت هم میتواند در سطح وب سایت های فروشگاهی به حساب بیاید. در این وب سایت زیباترین طرح ها و ایده های طراحی سایت فروشگاهی را طراحی و پیاده سازی خواهیم نمود.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت مرتبط با حیوانات

    یکی از زیباترین نمونه کارهای طراحی وب سایت ما را در زمینه حیوانات مشاهده نمایید. در این وب سایت و وب سایت شما بهترین ایده های طراحی سایت را پیاده سازی خواهیم نمود.

  • 4 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت نمایشگاهی

    تا قبل از افتتاح نمایشگاه, سفارش طراحی سایت نمایشگاهی خود را بدهید. در این وب سایت میتوانید تمامی اخبار و وقایع نمایشگاه را نیز منعکس نمایید.

  • 2 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت هتل و اماکن اقامتی

    طراحی این چنین وب سایت هایی میتواند بسیار زیبا و مشتری پسند باشد. در این وب سایت میتوانیم از معرفی هتل تا فروش پکیج های مسافرتی را نیز داشته باشید.

  • 6 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت هنری

    حتما هنرمندان بهتر از همه میدانند که باید یک وب سایت زیبا و هنری بسیار خوبی را داشته باشند. در طراحی وب سایت هنری شما زیباترین گرافیک ها را به کار خواهیم برد.

  • 1 نمونه
    کار
    طراحی وب سایت ورزشی

    میتوانید بسیاری از امکانات و فواید رشته ورزشی که در آن فعالیت دارید را در وب سایت ورزشی خود نیز قرار دهید. در این وب سایت زیباترین ایده های طراحی را برای شما کنار گذاشته ایم.

مشاهده تمامی نمونه کارها
جدیدترین مقالات دنیای طراحی سایت
  • design 5 مورد سخت و چالش برانگیز در بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مش...
    تاریخ درج: 1397/02/06 تعداد بازدید: 2

    بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان یک طراحی سایت بسیار سخت می باشد؛ موردی است که به طور مداوم در حال تغییر است و شما نیاز دارید تا درباره آن بسیار بدانید. همراه بودن با تغییرات تکنولوژی و مدیریت کردن انتظارات تجارت می تواند بسیار دشوار باشد. در این مقاله گفته کارشناسان برتر طراحی سایت در این زمینه درباره چالش های چشمگیر در بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت وجود دارد.   1# اجبار برای کارشناس و متخصص بودن در بسیار از موارد. CROها چند وجهی و دارای عملکردهای متقابل می باشند. متخصصان بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت باید همه چیز را بدانند و یا علامه دهر باشند، یعنی حداقل تجربه کاری آنان باید 2 یا 3 سال باشد. یک علامه دهر یا دانای کل بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان از پیش زمینه های مختلفی به وجود می آید، مانند IT، طراحی سایت ، تجربه کاربری، آنالیز و تجزیه و تحلیل، بازاریابی، ترجمه، عکاسی و غیره. CHAD DANDERSON متخصص شخصی سازی، ارزیابی و بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان در SUBWAY بحث و گفت و گو می نماید که توسعه یک سیستمی که شامل بخش های بسیاری زیادی در مبحث این نوع بهینه سازی می شود، یکی از بزرگ ترین چالش ها به شمار می آید. "فکر کنید که شما یک جراح قلب در یک بیمارستان مشهور در دنیا می باشید. معمولا، اگر تمامی کارشناسان پزشکی موافقت کنند که جراحی قلب برای یک مریض ضروری می باشد، شما در آخرین بخش از این رشته طولانی مشورت و رایزنی قرار می گیرید. در هر صورت، بر اساس کاهش بودجه اخیر، این بر عهده شما می باشد که مریض را معاینه کنید، آزمایش های پزشکی را انجام دهید، آنتی بیوتیک هایی را تجویز نمایید، یک اهدا کننده متناسبی را بیابید، جراحی را اجرا کنید و آزمایش های بعدی را اجرا نمایید. حالا تصور کنید که این روند صد ها بار در یک ماه تکرار شود. CRO ها با چنین دو راهی رو به رو می باشند. کافی نیست که تنها درک کلی از علم آمار، برنامه نویسی، طراحی سایت و تجربه کاربری و یا آنالیز و تجزیه و تحلیل داشته باشید. برای اجرای برنامه موفق، شما باید توانایی بالایی در هر یک از این بخش های نامبرده (و حتی بیشتر) داشته و آماده و منتظر نتایج خطرناک و فجیع نیز باشید".   2# صنعت و حرفه ها مدام در حال تغییر می باشند. همان طور که تکنولوژی کامل می شود و جلو می رود، تست ها و آزمون های ما هم باید به این ترتیب باشند. این مورد مخصوصا از زمانی که این روزها علاقه به گوشی همراه توسط ابزارهای هوشمند آسمان خراش شده است، صحت بیشتری می یابد. در سال 2017، بیش از نیمی از ترافیک و مخاطبین وب در سراسر دنیا از گوشی های همراه حاصل می شدند. در هر صورت، گوشی همراه یک حوزه و زمینه نسبتا جدید است؛ هر شرکتی با این موضوع رو به رو نمی شود. برای این که منفعت های بسیاری را از مشتریان سایت خود به دست آورید، تنها راه این می باشد که در حرفه و صنعت خود از همه چیز آگاه باشید، تحقیقات و مطالعات جدیدی را بخوانید و مطالعه نمایید و ارزیابی ها و آزمایشاتی را اجرا کنید. ANGIE SCHOTTMULLER، INTERACTIVE ARTISAN "تعادل، یکی از سخت ترین چالش ها در بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان می باشد. چقدر باید علم در برابر هنر به میان بیاید؟ چه مقدار باید تغییرات در برابر پایداری در نظر گرفته شود؟ چه مقدار باید ساختار در برابر فرآیند سریع و لحظه ای ملاحضه شود؟ چه میزان آموزش در برابر تاکیتیک ها و فوت و فن نیاز می باشد؟ بهینه سازی یک حرفه چالش برانگیز می باشد که نیاز به تغییرات دایمی دارد. برای موفق شدن در این بخش، بسیار واجب و ضروری می باشد تا تعادلی را برای خود، تیم و مشتریان تان بیابید."   MATT ROACH، SANOMA، در این باره موافقت خود را اعلام می نماید: "برخلاف شغل های دیگر (حسابداری، وکیل و غیره) جایی که شما زمانی که یک بار آن را درک کرده و فهمیدید، شما به طور کامل آن را می شناسید، اما CRO یک حرفه و شغلی است که با تغییرات همیشگی و مداومی رو به رو می باشد- -و نیاز به سرمایه گذاری چشمگیری در زمان و تلاش افراد دارد- برای این که اطلاعات و دانستنی های تان را بروز نگاه دارید ..... . هر تجارتی متفاوت می باشد و چالش های منحصر به فرد خود را دارد -چیزی که ممکن است برای یک تجارت عملی شود، شاید برای تجارت دیگر فاجعه بار باشد. این امر می تواند یافتن راه های جانبی را سخت سازد و یا این که شما نتوانید کارهایی که در بخش های دیگر و تجارت های دیگر انجام می دادید را در این زمینه پیاده سازی نمایید".   از این رو برای این که در مقابل رقیبان خود پایدار بمانید، باید گرایش های روز و همکاران تان را دنبال کرده و داده هایی را اولویت بندی نمایید.   3# شما باید عقاید و باورها و تخصص تان را به چالش بی اندازید. اغلب اوقات داده های تجربی، فرضیات همیشگی ما را زیر پا می گذارد و در طول زمان تغییر می کند. حتی با وجود سال ها تجربه در بخش آنالیز و تجزیه و تحلیل، همیشه به CRO ها کمک نمی شود تا نتایج تست ها را پیش بینی کرده و یا گرایش های آینده را پیشگویی نمایند. ELS AERTS، AGGONSULT، در این باره می گوید: "بسیار اهمیت دارد تا همیشه بتوانید با تعصبات و عقاید خود مقابله کنید. و همیشه و همیشه تحقیقاتی را انجام دهید. بسیار وسوسه برانگیز می باشد تا گاهی اوقات فکر کنید که شما می دانید که مشکل یک صفحه از سایت چیست و چگونه باید آن را حل کرد. اما این چگونگی انجام کار نمی باشد. شما باید به داده ها بپردازید تا فرصت های واقعی را مشخص نمایید."   CRO یک حرفه منزوی و مستقل می باشد، Andrew Anderson، RECIVERY BRANDS، پیشنهاد می کند که با توجه به دانستنی و اطلاعات مورد نیاز عینی از تئوری احتمالی، اقتصادی، اجتماعی، آماری و روانشناسی، تنها باید بدانید که توجه تان را باید در وهله اول در کدام بخش ها متمرکز سازید. "اگر تمام کاری که انجام می دهم برای اعتباری دهی به ایده های مردم به جای استفاده از یک سیستمی باشد که می تواند آن ها را در سطح وسیعی با هم مقایسه نماید، من زندگی ساده تری خواهم داشت. این مورد درباره این نیست که من فکر می کنم چه مواردی اهمیت دارند و یا این که مردم فکر می کنند چه مواردی حائز اهمیت می باشد، بلکه این موضوع درباره ساخت یک سیستم مستقل و با نظم می باشد که تمامی داده های ورودی را دریافت می کند، موارد کلیدی آن را برجسته می نماید و سپس به سیستم اجازه می دهد تا مشخص نماید که نتیجه برتر کدام یک می باشد".   نفس و ضمیر هر شخص نباید وارد این بازی شود. NICK SO، WIDERDUNNEL.COM "یکی از سخت ترین موارد برای یاد گرفتن و کنترل کردن زمانی که بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان را انجام می دهید، توانایی برای واقع گرایی و فروتنی مخصوصا در زمان هایی که با شکست مواجه می شوید، می باشد. گاهی اوقات، شما فرضیه ای را تست و بررسی می نمایید که به نظر چشمگیر می آید و یا مانند یک منطق ساده و رایج می باشد، و یا شما یک طراحی را تست و بررسی می کنید که به نظر یک پیشرفت وسیع نسبت به تجربه اصلی و اورجینال می باشد و غیره. تنها باید در این بخش آماده مواجه شدن با شکست و یا نتایج غیر قابل پیش بینی باشید. شما باید در زمان تست و بررسی کردن، نفس و ضمیر خود را کنار بگذارید. شما باید بتوانید به داده ها و نتایج به صورت عینی و واقع گرایانه بنگرید، باید بتوانید از دیدگاه علمی آن ها را ملاحضه نمایید و غیره و ... . اگر بتوانید آن را انجام دهید، می توانید نتایج نامتناسب و منفی ارزیابی ها و تست ها را به نتایج مثبت و موفقیت آمیز تبدیل کنید".   ANDRE MORYS، WEB ARTS، می گوید که نه تنها اهمیت دارد تا نفس خود را کنار بگذارید، بلکه بسیار ضروری می باشد تا اهداف تان را بر اساس مشتریان خود شکل دهید.. "هر موفقیت و صعودی، نتیجه یک تغییر رفتاری از کاربران وب سایت می باشد. بیشتر بهینه سازان این مورد را فراموش می کنند و شروع به استفاده و امتحان کردن دکمه ها و الگو ها می نمایند. این وظیفه ما نیست. کار ما تغییر طراحی سایت ها می باشد تا بر رفتار کاربران تاثیر بگذارد. اگر شما این مورد را فراموش کنید، تست های A/B شما تنها "آزمایشی و با خطاهایی" رو به رو می باشد، اما اصلا نمی توانیم نام آن را بهینه سازی بگذاریم. سخت ترین مورد این می باشد که واقعا همه چیز را مشتری محور بنگریم و این گونه نگاه داریم."   4# ذهنیت های سازمانی مقاوم و پایدار نقطه عطف در این مبحث این نیست که به صورت فردی به بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت بپردازید، بلکه موضوع اصلی به کارگیری شرکت های طراحی وب سایت برای کار کردن به صورت حرفه ای در این زمینه می باشد. تغییر سبک و روش فرهنگی یک شرکت، نیاز به بررسی باور ها و عقاید پایه درباره CRO دارد و صادقانه، این مورد در سازمان هایی با مقایسه بسیار بزرگ سخت می باشد. در بیشتر بخش ها، سیاست مداری حرف اول را می زند. PAUL ROUKE، PRWD "بزرگ ترین موانع اغلب به واسطه نوع مدیریت یا رهبری و نوع سازمان می باشد. در مبحث موانع کوچک می توان به این موارد اشاره کرد: اگر در احترام گذاشن و ارزش نهادن به ایده های کارکنان، خلوص نیت و فروتنی کمی در کار باشد، اگر ارزش های درک شده در صحبت کردن، گوش کردن و درک کردن مشتریان بسیار نامحوسس باشد و غیره. رواج فروتنی بیشتر در تجارت ها و حذف خودخواهی ها، می تواند چالش بزرگ و وسیعی برای بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان باشد- اما هر چه این چالش بزرگ تر باشد، فرصت بیشتر و بزرگ تری برای تاثیر گذاری مثبت روی عملکرد تجاری سازمان و یا بیزینس و رضایت و خشنودی کارکنان به میان می آید."    در گزارشات وضعیت صنعت ها و حرفه ها در سال 2017، ما با 333 متخصص و کارشناس بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان در 26 بررسی های پرسشی مصاحبه نمودیم. یکی از پاسخ های شگفت انگیز به چالش حرفه ها مربوط به کمبود پشتیبانی و حمایت های ساختاری و بودجه های اختصاص داده شده به بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان به شمار می رفت. BRIAN MASSEY، CONVERSION SCIENCES، موافقت می نماید که سیاست های شرکت در زمینه برخی مسائل بودجه ای می تواند دچار اشتباه و خطا شود و بخش ارشد تصمیم گیری در شرکت همیشه در راستای چگونه تعبیر و تفسیر کردن داده ها به روش مفهومی، آموزش دیده نشده اند.   "ما یک نامی را برای این سبک رهبری و مدیریت در اختیار داریم: "HIPPO" یا "نظر اکثریت اشخاص HIGHEST PAID PERSON,S OPINION". JOEL HARVEY آن را  HELICOPTER MANAGEMENTمی نامد. این یک نوع سبک مدیریتی از رهبران و مدیران کاریزماتیک و استبدادی می باشد که عملکرد هایی را در سازمان ها اجرا می کنند، نظریات آگاهانه ای را ارائه می کنند و دیدگاه های شان را در یک از این دو حالت به کرسی می نشانند و اجباری می نمایند: اکثریت و یا بهتر است بگوییم تمام بودجه را به بخش مورد نظر خود اختصاص می دهند، شغل و کار بخش هایی که مد نظرشان نمی باشد را تهدید می کنند".   این یک چرخه بسیار نامتناسب و فاسد می باشد. برای این که به نتایج ارزشمندی دست یابید، به یاد داشته باشید که بهینه سازان نیاز به یک بودجه دارند. در هر صورت، بهینه سازان هیچ پول و سرمایه مالی را به دست نمی آورند، زیرا ارزش نتایجی که آن ها کسب می کنند، برای رهبران و مدیرانی که به آمارها و ارقام نگاه می کنند، اثبات نمی شود. RENEE THOMPSON، TECHTARGET، توضیح می دهد که تکرار تست و ارزیابی ها، یک روشی برای شناخت مزیت های برتر می باشد. اما اگر نتیجه موفق و مورد نظر در ابتدای تست ها شناخته شد، مردم بیشتر اوقات فکر می کنند که به اندازه کافی خوب و متناسب است و گمان نمی کنند که باید هم چنان ادامه دهند. "چالش های بسیاری در این میان وجود دارد، اما یک موردی که از همه بارزتر می باشد، اداره کردن انتظارات سهامدارن و مدیریان است. هر کسی می خواهد تا به موفقیت بزرگی برسد و همه افراد این موفقیت را هر چه سریع تر می خواهند. گاهی اوقات برای توجیه کردن منابع و اولویت بندی، "انتظار نتایج" یک امر مورد نیاز می باشد و اگر این مورد به اندازه کافی درک نشود، پیشرفت کردن بسیار سخت می شود.   بدون سرمایه گذاری های ابتدایی، رشد و پیشرفت متوقف می شود، زیرا بازاریابی بدون داده ها مانند رانندگی با چشمان بسته می باشد. ANDRE MORYS می گوید که 80 تا 90 درصد از شرکت های بزرگ، اهداف وسیع و بزرگی را برای خود تنظیم نمی کنند و قطعا کارکنان و افراد کافی را به کار نگرفته اند تا مطابق با آن ها نیز پیش روند. این راه حل کوتاه مدت، یک مشکلی را برای یک حرفه ای نمایان می سازد که برای پیش بینی آینده طراحی شده است.   5# کارکنان و کارمندان دارای اطلاعات و دانستنی های محدود در زمینه CRO می باشند. بدون کارکنان با تجربه در استراتژی مدیریت داده ها، ارزیابی موفقیت بسیار سخت می شود، مخصوصا اگر آن ها ندانند که کدام معیار ها بسیار اهمیت دارند. حدود 58 درصد از متخصصان و حرفه ای ها در این زمینه و حرفه حدود 2 سال کمتر و یا بیشتر سابقه حضور و فعالیت دارند. در حقیقت، حدود  30درصد از شرکت ها در بررسی های ما، تنها دارای یک کارمند و پرسنل متخصص می باشند که به وظیفه مخصوص به خود مشغول می باشد. TIM STEWART، TRS DIGITAL "شما نمی توانید این بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان را به مسئولیت های یک آنالیزگر جوان و تازه کار اضافه کنید. به آن ها منابع و زمانی را اختصاص دهید تا پیشرفت کنند و طبق نقشه و دستورالعمل ها پیش روند، و سپس از آن ها انتظار عملی ساختن اهداف خود را داشته باشید."   در این جا است که چالش ها خودنمایی می کنند. CRO به عنوان یک مورد اختیاری نه ضروری دیده می شود و به این دلیل، زمان و انرژی در به کارگیری افرادی با تجربه هایی در زمینه CRO سرمایه گذاری نمی شود. و در بیشتر موارد اصلا به این موضوع توجه ای اختصاص نمی یابد. موقعیت های بحرانی سازمانی به این دلیل اتفاق می افتد که شرکت ها ارزش کمی و آماری داده های میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت و یا محصول خود را درک نمی کنند و نمی خواهند تا منابعی را صرف به کارگیری متخصصان CRO نمایند، مگر این که بلافاصله به ارزش آن پی ببرند. "اگر شما وظیفه تاثیر گذار و امکان ناپذیری مانند CRO را در مقابل خود دارید، سعی نکنید تا در ابتدای کار انتظار به دست آوردن تمامی نتایج مد نظرتان را داشته باشید و یا بخواهید تمامی بخش های سایت و یا محصول مورد نظر خود را بهینه سازی نمایید. با یک بخش کوچک از طراحی سایت و یا طراحی محصول خود شروع کنید و ادامه دهید. اگر در این مسیر دست به کار نشوید، در معرض و ریسک از دست دادن فرصت ها و مواجه شدن با صدمات مالی شگرفی رو به رو می شوید که هرگز به آن فکر نکرده بودید."   کلید اصلی در این زمینه این می باشد که افراد متخصص و با مهارتی را به کار بگیرید که می توانند در این چارچوب کاری، فعالیت کنند و می توانند از آنالیز داده های این روش به ارزش هایی برای تلاش های بازاریابی و بهینه سازی وب سایت برسند.   نتیجه گیری  بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان یک موضوع چالش برانگیز می باشد. چالش ویژه و مخصوص برای بهینه سازان اغلب این موارد می باشد: کارشناس و متخصص بودن در بیشتر موارد. صنعت و حرفه ها مدام در حال تغییر و تحول می باشند. داده ها می توانند باروها و عقاید و تخصص تان را به چالش بی اندازند. ذهینت های سازمانی مقاوم و پایدار. کارکنان دانستنی ها و اطلاعاتی کم و محدودی را در زمینه CRO در اختیار دارند.   کلید اصلی این می باشد که اجازه دهید تا داده ها و آمارهای این چنینی شما را ارهنمایی کنند و هم چنین بسیار عالی است که افراد و کارکنان با مهارتی را به کار بگیرید که می توانند ارزش کار CRO (بهینه سازی میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان) را به مدیران و رهبران سازمان و یا شرکت ها انتقال دهند و آن ها را متقاعد به انجام این مورد نمایند. با پیروی به مواردی که در این مقاله بیان شد، خواهید دید که دیر یا زود با نتایجی رو به رو می شوید که بسیار شگفت انگیز است و باعث پیشرفت تجارت و شرکت شما می شود.