طراحی های خلاصه و کم و در عین حال کاربردی در بسیار از موارد میتواند جایگزین بسیار مناسبی نسبت به طراحی های بسیار زیبا و پیچیده باشد. استفاده از فضاهای بسیار زیاد و بی مصرف میتواند در طراحی های خوب به طراحان کمک بسیار زیادی را نماید.
لوگوهایی با چنین طراحی هایی میتواند به راحتی در خاطر بازدید کنندگان و مشتریان شما قرار بگیرد. به عنوان مثال به لوگوی پپسی نگاه کنید که چگونه می تواند این سازمان و شرکت را در هر جایی برای شما تداعی نمایند و یا لوگوی FedEx با یک فلش مخفی. به هر دو لوگوی اشاره شده به خوبی نگاه کنید که میتواند در شما چنین حسی را به وجود بیاورد. این لوگوها در هر جایی به راحتی متمایز هستند و برای مخاطبان به خوبی قابل شناسایی میباشند.
در زیر و در این مقاله از سری مقاله های شرکت طراحی سایت اطلس وب به ما 50 لوگوی خوب و زیبا را معرفی خواهیم نمود که از سالهای 1950 تا سال 1990 میتواند وجود داشته باشد.
لوگوهای مدرن
لوگوهایی که در زیر به آن اشاره می نماییم در ده سال گذشته طراحی شده اند. در این لوگوها از خطهای ساده و نگها و شکلهای هندسی استفاده شده است. در این لوگوها فضاهای خالی بسیار کمی دیده میشود. بعضی از آنها از نوع Logotyope هستند.

































طرح لوگوهای قدیمی
اما بعد از دیدن لوگوهای طرح مدرن میخواهیم لوگوهایی را به شما نشان دهیم که برای یک دهه اخیر میباشند. البته در آن لوگوهایی از سال 1950 هم به چشم میخورد.



















