KEVIN SPACEY در SPEECH AT THE EDINBURGH TELEVISION FESTIVAL در سال 2013 درباره موفقیت اخیر سریال خود به نام HOUSE OF CARDS گفت: "هر آن چه مردم می خواهند، هر زمان که می خواهند، به شکلی که می خواهند و .....، به آن ها ارائه کنید".
اگرچه، او به NETFLIX و صنعت فیلم خود اشاره می نمود، اما او به راحتی توانست درباره بهینه سازی طراحی سایت ها صحبت نماید.
دلیل این امر را دریابید
دانستن این که مشتریان تان چه می خواهند، چه زمانی می خواهند و چگونه می خواهند تا این موضوع به آن ها ارائه شود، تنها مربوط به نمایش های تلویزیونی نمی شود. این موضوع هم چنین هسته مرکزی توسعه تست های فرضیه سازی می باشد. این امر دلیل پشت داده های کمی را مشخص می نماید - اینکه در چه داده های کمی دلیلی نهفته است که محتواهای سایت تان را آگاهانه تر می سازد و از این رو به بازدیدکنندگان سایت راه و روشی ارائه می دارد که به راحتی تبدیل به مشتریان سایت تان شوند.
زمانی که شما انگیزه هایی که باعث تبدیل شدن بازدیدکنندگان به مشتریان تان می شود را درک کنید، می توانید احساسات شان را به خودشان انعکاس دهید. به این روش، شما بهتر می توانید آن ها را متقاعد کنید که از شما خرید کنند و همراه شما بمانند.
از این رو چگونه آن همه دلایل و انگیزه های مهم را متوجه می شوید؟ و زمانی که این کار را انجام می دهید، بهترین راه برای سرمایه گذاری کردن روی آن چیست؟
در این جا است که قدرت تحقیقات صدای مشتریان بر همگان مشخص می شود. من را در این پروسه قدم به قدم دنبال کنید. شما در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه پیام های کلیدی را از مشتریان و مخاطبین تان به دست آورید و از آن ها برای افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت بهره بگیرید. سپس، من به شما مثالی از دنیای واقعی که از این روش به کار برده است را نیز نشان خواهم داد.
تحقیقات صدای مشتریان چیست؟
تحقیقات صدای مشتریان یا VOC به پروسه ای از شناخت خواسته ها و نیازهای مشتریان توسط تحقیقات کمی و کیفی باز می گردد. در ابتدا این روش به عنوان ارتباط برقرار کردن بین نیاز های مشتریان و ارزیابی های اجرایی در ساخت محصولات ژاپنی به وجود آمد و به این ترتیب بود که تحقیقات VOC به سرعت وارد بازار تحقیقات و مطالعات شد.
در یک مقاله در ارتباط با علم بازاریابی توسط GRIFFIN AND HAUSER (1993)، آن ها چهار بخشی را مشخص کردند که زمانی که تحقیقات صدای مشتریان اجرا می شود، باید روی آن ها تمرکز کرد.
1.نیازهای مشتریان به زبان خودشان توضیح داده می شود.
- سلسله مراتب گروه بندی نیاز ها.
- اولویت بندی نیاز ها.
- نقسیم بندی نیاز ها و مزیت های درک شده توسط مخاطبین.
به منظور این مقاله، من درباره تحقیقات صدای مشتریان به عنوان بکارگیری عکس العمل ها و بازخورد های مشتریان درباره یک محصول و یا سرویس به بحث خواهم پرداخت تا متن های متقاعد کننده بیشتری را توسعه دهم.
شما چگونگی جمع آوری بینش های کیفی را برای درک خواسته ها، نیازها، نقاط منفی و تردید های مخاطبین مورد هدف تان به دست خواهید آورد، به گونه ای که پیام های بسیار مهمی می تواند مشخص شده و مورد استفاده قرار بگیرد:
- به مشتریان خود کمک کنید تا زودتر و راحت تر به اهداف خود دست یابند و از این رو مسیر جستجوی آن ها را در وب سایت تان ارتقاء دهید.
- میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت خود را افزایش دهید.
- افراد بیشتر، فروش بیشتر و درآمد بیشتری را به سمت سایت و یا تجارت تان سوق دهید.
روش های بسیاری برای جمع آوری داده های تحقیقات صدای مشتریان وجود دارد. از مصاحبه ها گرفته تا بررسی ها و انجمن های مرورهای درون سایتی و غیره، شما می توانید پیام ها و اصطلاحاتی را انتخاب کنید که بیشترین مطابقت را با مشتریان تان در بر دارد و سپس می توانید به ترتیب اهمیت شان بپردازید.
یکی از قابل اعتماد ترین و راحت ترین روش های به دست آوردن بینش های کاربردی از مشتریان (که در این مقاله درباره آن به بحث خواهم پرداخت) از طریق بررسی ها است. چه از بررسی های درون سایتی کمک بگیرید و یا انواعی که شما ایمیل هایی را به مشترکان در لیست تان می فرستید، فرقی ندارد، کلید اصلی پرسیدن سوالاتی است که جواب هایی که نیاز دارید تا متن و یا سایت تان را بهبود ببخشید را به شما ارائه می دارد.
پروسه 3 مرحله ای برای دریافتن این که مشتریان شما درباره متن وب سایت تان چه موردی می گویند که ممکن است باعث تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت شود.
اجرای تست ارزشمند بودن متن ها به سه مرحله متوالی و بسیار مهم بستگی دارد:
1.پرسیدن.
- استخراج کردن.
- آنالیز کردن.
به نظر ساده می آید؟ بله و خیر. از جایی که شاید علم سختی به نظر نیاید، اما این پروسه زمان، تفکر و سازمان دهی بسیاری را می طلبد. اولین قدم شامل گردآوری داده های تحقیقات است.
قدم اول: سوالات صحیح و متناسبی را بپرسید.
همان طور که AVINASH KAUSHIK از GOOGLE می نویسد:"برای یافتن سریع ترین راه برای درک مشکلات مشتریان، هیچ چیز مانند پرسیدن از خود مشتریان نمی باشد". چالش در این جا دانستن بهترین سوالات برای پرسیدن در زمان و مکان مناسب می باشد.
سوالات بی شماری وجود که شما می توانید از مشتریان خود بپرسید. در هر صورت، بهترین راه برای این که به آن چه که می خواهید نزدیک تر شوید، دانستن هدف اصلی تان می باشد. چه صفحاتی در سایت تان وجود دارد که شما می توانید برای بهینه سازی متن تان روی آن ها سرمایه گذاری کنید و چه مواردی نیاز دارید تا بتوانید تا این روش را به موثرترین شکل ممکن انجام دهید؟
برای مثال، اگر از آنالیزهای تان فهمیدید و متوجه شدید که درصد بالایی از افراد را در صفحه پرداخت تان از دست می دهید، ممکن است بخواهید از آن دست بازدید کنندگانی که خریدی را تکمیل کرده اند، قبل از خارج شدن از سایت تان یک سوال بپرسید.

یا ممکن است به شما وظیفه ای ارائه داده شود که مجددا روی صفحه هوم سایت کار کنید و پروسه های فروش را به هم ارتباط دهید. در این شرایط، اجرای یک تحقیق و تفحص از طریق ایمیل دادن هم به ارباب رجوع ها و هم مشتریان اخیر و پرسیدن سوالات متعددی که بهترین درک از آن چه که آن ها فکر می کنند که سایت تان مزیت ها و نقاط منفی را در بر دارد، ارائه می دارد، می تواند بهترین روش موجود در این زمینه و در این زمان باشد.
در اینجا چهار سوالی وجود دارد که همیشه زمانی که بحث جمع آوری داده ها از تحقیقات صدای مشتریان برای متن ها می شود، بسیار برای من کاربرد دارد.
- "چه زمانی متوجه شدید که نیاز به یک محصول و یا سرویسی مانند ما دارید؟"- این یک سوالی است که ممکن است به شما در پیدا کردن رویدادهای مهمی که در زندگی افراد روی می دهد و آن ها را برای وارد شدن به سایت تان و خرید از محصولات و سرویس های تان ترغیب می کند، کمک می نماید.
- "محصولات و سرویس های ما چه مشکلاتی را برای شما حل می نمایند؟"- در این جا شما قادر خواهید بود تا دریابید که مشکلات مشتریان چه چیزی می باشد. شما ممکن است دریابید که مشکلاتی وجود دارد که شما آن را در حال حل کردن می باشید و یا از مشکلاتی با خبر شوید که تا کنون نمی دانستید.
- "آیا جایگزینی را برای خرید کردن از ما و یا کار کردن با ما ملاحضه نمودید؟"- این بهترین ایده برای دانستن این است که مشتریان چه کسانی را رقیب شما می دانند. این امر به شما کمک می کند تا مشخص نمایید که چرا آن ها از شما خرید می نمایند.
- "چه نگرانی ها و یا تردید هایی وجود شما قبل از تصمیم به خرید و یا کار کردن با ما در اختیار داشتید؟"- این که بتوانید هر گونه نقصی را در متن های تان برطرف کنید، به طرز باورنکردنی اهمیت دارد. شما می توانید نگرانی های مشتریان تان را با مشخص کردن این که چگونه شما و یا تجارت تان می تواند آن ها ار کاهش داده و یا از بین ببرد، بکاهید و یا به طور کلی محو نمایید.
قدم دوم: استخراج کردن جواب ها و پاسخ ها
حال شما سوالات خود را پرسیده اید و جواب های تان را نیز دریافت نمودید، زمان این است که عبارت ها و جملات نوشته شده توسط پاسخ دهندگان تان را جمع آوری کنید که بهترین بینش ها را درباره توسعه و پرورش متن های سایت تان به شما ارائه می دارد.
یک به یک از پاسخ های تحقیقات تان را بررسی کنید (شما نباید هیچ یک را از قلم بی اندازید و از آن چشم پوشی کنید، زیرا شما هرگز نمی دانید که چه زمانی ممکن است آن جواب بتواند راه حل طلایی برای از بین بردن مشکل موجود در متن و یا سایت تان، باشد). شما به دنبال موارد زیر از این پاسخ ها می باشید:
- عبارت هایی که به نیازها و خواسته های پاسخ دهندگان ارتباط دارد.
- عبارت هایی که به بزرگ ترین نقطه منفی پاسخ دهندگان مربوط می شود.
- عبارت هایی که به تردید ها و نگرانی ها در ارتباط با خرید کردن مشتریان باز می گردد.

شما هم چنین می توانید اسنادی که من ساخته ام (دستورالعمل های که در زیر وجود دارد) را دانلود کنید و یا به راحتی اسناد گوگل خود را باز کرده و شروع به کپی و پیست کردن پاسخ هایی بکنید که در هر طبقه بندی جای می گیرد. ستاره ای را در کنار هر چیزی که شما جمع آوری نموده اید و به نظر بسیار عالی می آید، بگذارید.
برای دانلود الگو، مقاله را با یکی از رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. زمانی که یک بار این کار را انجام دادید، تنها روی فایل کلیک کرده و کپی را انجام دهید، حالا شما چیزی که می خواستید را به دست آوردید.
قدرت قرار دادن کلمه به کلمه در متن وب سایت تان
در این بخش، اگر شما از خود می پرسید که چقدر جمع آوری کلماتی که ارباب رجوع ها و مشتریات تان استفاده می کنند، اهمیت دارد، دوباره فکر کنید.JOANNA WIEBE OF COPYHACKERS که نوشتن متن هایی که باعث تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت می شود را یاد داد و این تکنیک کاربردی از استخراج پیام ها را به افراد بی شماری آموزش داده است، یک تست A/B از یک تیتر را برای مرکز توانبخش و مرکز اعتیاد انجام داد که متن مورد نظر را مستقیما از یک کتابی درباره اعتیاد، استخراج نمود.
از جایی که در این شرایط داده هایی از پاسخ های تحقیقات استخراج نشده است، اما فرضیه در هر صورت یکسان بود: دریافتن این که مخاطبین مورد نظرتان نیاز دارند تا چه مواردی را بشنوند و زبان افرادی که نیاز دارند آن را بنشوند چیست.

JOANNA نیز یک تیتر کنترل شده "اعتیاد شما در این جا به اتمام می رسد" را با تیتر دیگری "اگر نیاز دارید تا توانبخش شوید یا اعتیاد تان را ترک کنید، این کار را انجام دهید" تست و بررسی نمود. تیتر جدید بیش از 400 درصد کلیک را روی دکمه دعوت به عمل وجود آورد و بیش از 20 درصد نیز افراد بیشتری به سمت ارسال اطلاعات در صفحه بعدی سایت شان رجوع کردند.
قدم سوم: آنالیز کردن و یافتن موارد مهم در متن های تان
آنالیز کردن داده های مشتریان که شما از پاسخ های تحقیقات تان با دقت کردن به هر یک از ستون ها و نکته برداری از آن ها جمع آوری نموده بودید، شروع نمایید. به این ترتیب، شانس با شما یار می شود و در این جا الگویی را خواهید یافت.
بیایید این گونه تصور کنیم که شما موارد بسیاری در ستون تردید ها/ اضطراب ها می یابید که پاسخ دهندگان بیشتر به این دلیل محصولات و سرویس های سایت شما را نمی خرند، زیرا متوجه نشدند که این موارد چه تاثیری در تجارت و یا زندگی شان دارد.
از جایی که این نگرانی در ذهن مشتریان اخیر تان بزرگ جلوه کرده است، شما می توانید شرط ببندید که این نگرانی برای آن دسته از بازدیدکنندگانی است که سایت را بدون خرید کردن ترک می کنند. و حالا شما می خواهید تا مطمئن شوید که آن را در سایت خود حل خواهید کرد.
به بررسی کردن ستون ها ادامه دهید. سپس 3 یا 4 پیام را در هر یک به دست آورید و یا حتی آن ها را در اسناد جدیدی قرار دهید و یا این GOOGLE DOCS که من ساخته ام و برای دانلود آماده است را به دست آورید.
برای یافتن نقاط مهم در متن های موجود در وب سایت تان، زمانی این می باشد که آن چه در صفحات موجود است را با آن چه که بازدیدکنندگان می گویند، مطابقت دهید.
به صفحاتی در وب سایت تان باز گردید که شما می خواهید دوباره روی آن کار کنید و بررسی های کوچکی را روی آن انجام دهید. شما می خواهید تا پیام های کلیدی را جمع آوری نمایید که به این سوالات پاسخ می دهد:
- چگونه محصولات و یا راه حل های موجود در وب سایت تان می تواند مشکلات مشتریان را حل نماید؟
- مزیت های محصولات و یا راه حل های سایت تان به چه ترتیب است؟
- چگونه متن شما می تواند نگرانی و تردید های کاربران و مشتریان را کاهش دهد؟ آیا شما به بازدیدکنندگان، دلیلی را ارائه می دهید تا باور کنند که محصولات و یا راه حل های شما می توانند هر آن چه می گویند را عملی کنند؟
متن های تان را با آن چه که استخراج کرده اید، مقایسه کنید. اگر اکثریت مشتریان و مردم به شما بگویند که آن ها نمی توانند بدون سایت و یا اپلکیشن شما زندگی کنند چون رابط کاربری عالی دارد، یا قابل اعتماد است، یا به سادگی با نرم افزارهای تان یکپارچه می شود، یا این که شما به طور واضحی درباره قیمت ها در سایت صحبت می کنید و غیره، شما ارتباطاتی را میان متن ها و آن چه که استخراج کرده اید برقرار می سازید.
و همین امر می تواند باعث افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت شود.
چگونه از تحقیقات صدای مشتریان استفاده کنیم تا میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان را افزایش دهیم
همیشه عالی می شود تا یک پروسه ای از این موارد گفته شده برای شما بیان شود، اما زمانی که به شما مثالی ارائه شود تا ببینید که چگونه برخی این مراحل را به خوبی در کنار هم قرار می دهند و تحقیقات صدای مشتریان خوب و بهینه ای را برگذار می سازند نیز حتی وضع بهتر می شود.
از این رو، به این نگاه کنید که چگونه همکارم به نام DUSTIN DREES و من از تحقیقات صدای مشتریان برای بهینه سازی صفحه هوم وب سایت LEARNVISUALSUUDIO.NET استفاده کردیم.
LEARNVISUALSTUDIO.NET یک تجارت از مدل اشتراکی است که مردم می توانند برای یک سال و یا حتی برای تمام عمرشان برای عضویت ثبت نام کنند و به ویدئو هایی دسترسی داشته باشند که زبان برنامه نویسی THE.NET را آموزش می دهد.
دستیابی به یک پیروزی سریع و یادگیری ها
DUSTIN دو بررسی و تحقیق را قبل از این که من را وارد پروژه کند، راه اندازی نمود:
- QUALAROO SURVAY درون سایتی بری مشخص کردن این که چگونه بازدید کنندگان خود را (یک برنامه ریز مبتدی، متوسط و یا با تجربه) و اهداف اولیه شان را زمانی که به این سایت می پیوندند، مشخص می کنند.
- EMAIL SURVAY برای مشتریان اخیر تا دریابند که چرا تصمیم به پیوستن به سایت گرفتند و تردیدهای آن ها برای پیوستن به این سایت و هم چنین چالش های بزرگ مشتریان در یافتن راه حل های صحیح چه بود.
از 200 پاسخ دهنده در QUALAROO SURVAY، پاسخ دهندگان خود را به این ترتیب در سه گروه قرار دادند:
- 59 درصد برنامه ریز مبتدی
- 5/25 درصد برنامه ریز متوسط
- 5/15 درصد برنامه ریز پیشرفته.
به علاوه، 74/69 درصد از افرادی که به دومین سوال پاسخ دادند (حدود 119 پاسخ)، گفتند که آن ها بیشتر در یافتن اولین شغل برنامه نویسی شان شوق داشتند.
او این اطلاعات را برای اجرای تست ساده متن دریافت نمود تا مشخص نماید که آیا ارتباطی بین متن های قرار گرفته در صفحه هوم و آن چه که مشتریان و مخاطبین موردنظر می گویند وجود دارد یا خیر. هدف اصلی این بود که جذابیت سایت را چندین برابر کنیم تا افراد صحیح و متناسبی وارد سایت شوند.
به تصویر زیر دقت کنید:

همان طور که می توانید ببینید، تیتر و عناوین سایت به طور مستقیم برای مبتدیان صحبت هایی را ارائه نمی دهد و انتظارت شان را از آن چه که می خواهند به دست بیاورند، برآورده نمی سازد. حالا نگاهی به این نسخه از سایت بی اندازید:

در این نسخه به سادگی با گفتن مواردی به بازدیدکنندگانی که این درس ها و دوره های آموزشی مخصوص آن ها طراحی شده است و نتیجه نهایی، دستیابی به آن ها می باشد، میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان در دوره های آموزشی 9.2 درصد، برنامه های پرداختی و قیمت ها 24 درصد و برنامه تحصیلی 23.9 درصد در عرض سه هفته افزایش یافت و به آمارهای چشمگیری تبدیل شد.
زمانی که ما در این بررسی ها دقت بیشتری به خرج دهیم، چه اتفاقاتی می افتد.
به من وظیفه ای ارائه شد تا در دومین بررسی ها برای دیدن این که متن در کجا از اهمیت و اعتبار می افتد، رجوع کنم.
قبل از این که به هر نتیجه ای دست یابم، من به پروسه ای که در مرحله سوم در بالا مطرح شد، مراجعه کردم. من پاسخ های مربوطه در بررسی ها را در هر طبقه کپی و پیست کردم، آن ها را رتبه بندی نمودم و سلسه مراتبی از نیاز ها، خواسته ها و نقاط منفی را به وجود آوردم.
در شرایط LVS، در این جا نشان داده شده است که چه سوالاتی به ما به ترتیب اهمیت گفته شده است:

چیزی که بعد از تجزیه و تحلیل داده های صدای مشتریان متوجه شدیم، دو جانبه بود: بازدیدکنندگان زمان های سختی برای درک این که دوره های آموزشی به چه میزان می توانند ارزش هایی را فراهم کنند، داشتند و هم چنین در برطرف نشدن نگرانی ها پایه شان، با مشکلاتی نیز رو به رو شدند.
چگونه داده های مان را در صفحه نمایش ها تفسیر نماییم
با استفاده از آن داده ها، ما فرضیه سازی کردیم که بازدیدکنندگان هر چه بهتر با داشتن اطلاعات کافی تصمیم آگاهانه ای قبل از این که سفارشی را ترتیب دهند، بگیرند، می تواند شمار ثبت نام ها را بهبود دهد. از این رو در این جا به شما نشان می دهیم که با متن ها چه کردیم:
تقویت ارزشی که در پیشنهادات سایت وجود دارد.
این بار تیتر سایت را دارای C# و .NET نمودیم، سپس ما دوره های منحصر به فرد را برجسته و های لایت کردیم. تیترهای ثانویه و یا عناوین نیز از پاسخ های مشتریان که از بررسی ها به دست آمده است، ساخته شده اند: " تمرین های عملی یا PRACTICAL EXERCISE" و "راهنمای قدم به قدم یا STEP BY STEP RAODMAP".

در این نسخه از سایت، مشتریان از مزیت هایی که دروس آموزشی ارائه می دارد، بهره مند می شوند، این در حالی است که بزرگ ترین ترس ها و نگرانی های آن ها نیز رفع می شود.
با وجود متنی که در پایین صفحه وجود دارد، ما این امر را به دو صورت انجام دادیم. ابتدا، ما نگرانی های که از پیوستن به دروس آموزشی می تواند ایجاد شود را مشخص نمودیم.

سپس 3 مزیت برتر که در پاسخ های مشتریان در بررسی ها بیان شد را تکرار کرده و آن ها را با متتن هایی همراه می سازیم که مطمئنا مستقیم از زبان خود مشتریان استخراج شده است.
دکمه دعوت به عمل تغییر یافت تا کاربران و بازدیدکنندگان وارد بخش بعدی با اهمیت در پروسه فروش سایت شوند
به جای اینکه هم چنان کاربران و بازدیدکنندگان را مستقیم به صفحه پلن های پرداختی و قیمت ها سوق دهیم، ما آن ها را به صفحه برنامه تحصیلی هدایت نمودیم که می تواند ایده بهتری از این که چه مواردی در این دوره های آموزشی وجود دارد به مشتریان ارائه دارد. یکی از بزرگ ترین نقاط منفی برای بازدیدنندگان مطمئن نبودن از پیوستن به LVS می باشد که آیا می تواند پاسخگوی نیاز های آن ها باشد یا خیر.
جمع بندی تمامی این موارد در قالب یک ویدئو در وب سایت
یکی از بزرگ ترین عوامل فروش از این برنامه می تواند بنیان گذار سایت LVS و یا معلم این دوره های ویدئویی به نام BOB TABOR باشد. بررسی های اخیر مشتریان نشان می دهد که مردم به سبک BOBو شخصیت وی در ویدئوهایش بسیار گرایش پیدا کردند. از این رو هدف ما این بود که او را همزمان با این که افراد وارد صفحه هوم سایت شدند، نمایش دهیم.
از جایی که ویدئو می تواند در میزان بالایی متقاعد کننده باشد و در افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت موثر واقع شود، ما با BOB درباره این دوره های آموزشی برای دانش آموزان واقعی صحبت کردیم که چگونه می تواند بزرگ ترین نگرانی هایی که در تحقیقات مشخص شده است را برطرف نماید.
نتایج، سوالات و در نهایت تست های بیشتر
به طور چشمگیری افراد بیشتری بررسی کردن صفحه برنامه تحصیلی را در مقایسه با صفحه پلن های پرداختی و قیمت ها انتخاب کردند.
در حقیقت، ما افزایشی را در میزان بازدید صفحه برنامه تحصیلی بدون عامل دعوت به عملی که در آن جا وجود داشته باشد، یافتیم. به این معنا است که اگر بازدیدکنندگان تصمیم نگیرند که روی دکمه اصلی کلیک کنند، اما هم چنان دوست دارند تا از آن صفحه بازدید نمایند.
تعجبی نیست که بازدیدکنندگان در صفحه پلن پرداختی و قیمت ها در نسخه های دیگر 14.6 درصد کاهش یافت.
اما... ما متوجه شدیم که اتفاقی جالبی روی داد.
در حالی که افراد کمتری تصمیم به انجام عملکردی در صفحه پلن های پرداخی و قیمت ها گرفتند، اما افراد بیشتری به عضویت سالانه در وب سایت روی آوردند.
تمامی این موارد به چه معنا می باشد؟
تغییراتی که ما بر اساس داده های به دست آمده از تحقیقات صدای مشتریان در نسخه های دیگر سایت ایجاد کردیم، اثبات کرده است که بازدیدکنندگان اطاعات بیشتری را قبل از پیشروی به سمت یک مشتری سایت شدن، خواستار می باشند. با افزایش میزان جذب بازدیدکنندگان با انگیزه و ارائه راه و روش مستقیم و سرراست به آن ها، ما عملکرد های مثبت و نتیجه بخشی را شاهده بودیم.
نتیجه گیری
بزرگ ترین ترفند: با اختصاص دادن زمانی برای آنالیز و تمرکز داده های به دست آمده از تحقیقات صدای مشتریان همراه با داده های کمی، و هم چنین با فرضیه سازی کردن بر اساس این داده ها و تست و بررسی کردن، ما کشف کردیم که مسیر جستجوی مشتریان باید به گونه ای باشد که به تصمیم خرید در وب سایت منجر شود. فکر می کنم که حالا ایده بهتری از بهینه سازی مسیر جستجوی بازدیدکنندگان در اختیار دارید تا آن ها را به مشتریان سایت خود تبدیل نمایید.
حالا نوبت شما است
ارتباط برقرار کردن با مشتریان تان را شروع کرده و جمع آوری داده های حاصل از تحقیقات صدای مشتریان تان را استارت بزنید. مطمئنا، این امر تلاش هایی را می طلبد، اما مزیت و سودی که در آخر نصیب شما می شود باعث افزایش میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان سایت شما می شود.
و زمانی که یک بار به این ترتیب متوجه شدید که مشتریان تان چه چیزهایی را می خواهند، چه زمانی می خواهند و به چه شکلی می خواهند این خواسته به آن ها ارائه شود، متن وب سایت تان خود به خود به طرز بهینه ای نوشته خواهد شد.