تحول در طراحی واکنشی کاملا بستگی به ما دارد، و اگرچه وب سایت های تجارت الکترونیک مانند دیگر حرفه به طراحی واکنشی تمایلی ندارد؛ اما به طور روز افزونی محبوب می شود.
تا کنون، اکثر تفکرات درباره طراحی های واکنشی بر اساس تغییراتی که در موبایل و دسک تاپ ها به وجود آمده است، تحول یافته است. فرصت ها برای ایجاد تجربه های بهینه در صفحه نمایش های بزرگ نادیده گرفته می شود. این موارد را ملاحضه کنید:
1.تنها 18% از 50 وب سایت تجارت الکترونیک در آمریکا، طراحی شان را برای مانیتورهای بزرگ بهینه سازی کردند.
2. حدود سه چهارم ار فروش های تجارت الکترونیک به جای گوشی های همراه هنوز هم در PC ها اتفاق می افتد( در این جا مشاهده کنید)
3. حدود یک سوم از کاربران وب سایت، از صفحه نمایش های بیشتر از 1350 پیکسلی، وب سایت ها را تماشا می کنند( در اینجا بیشتر ببینید).( نکته: میان صفحه نمایش و عرض مرورگر، تفاوت وجود دارد. ما پیشنهاد می کنیم که در گزارشات و آمارهای وب سایت تان، اندازه مرورگرها را پیگیری کنید تا به بهترین وجه تصاویر را در صفحه وب سایت تان نمایش دهید).
بر اساس این آمارها، مهیا ساختن تجربه های بهینه برای کاربران وب سایت توسط صفحه نمایش بزرگ، تلاش های ارزشمندی را می طلبد. در حقیقت، طراحی کردن برای صفحه نمایش های بزرگ تبدیل به مرز و حد بعدی برای طراحی واکنشی وب سایت های تجارت الکترونیک می شود.
در این مقاله، ما کشف می کنیم که چگونه طراحان وب سایت تجارت الکترونیک می توانند از ارتقای واکنشی بودن یک طراحی استفاده کنند تا تجربه های جدیدی را برای کاربران وب سایت از استفاده از صفحه نمایش های بزرگ مهیا کنند. ما یک قاعده اصلی را در کنار چندین ایده برای ارتقاء بخش های مختلفی از تجربه های تجارت الکترونیک در این مقاله پوشش می دهیم تا با چالش های آزمون وب سایت ها که در مطالعات کاربردی بودن وب سایت مان مشاهده می شود، بیشتر ارتباط برقرار کنیم. این مقاله اساسا توسط موسسه BAYMARD انتشار یافته است.

اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک از فضای مفید موجود در صفحه نمایش بزرگ استفاده نمی کند. نتیجه: اغلب فضای خالی زیادی در اطراف صفحه نتایج جستجوی های قدیمی وجود دارد.
به فضای خالی اطراف نتایج جستجو قدیمی در مرورگرها نگاه بیاندازید. در طول مطالعات لیست محصولات تجارت الکترونیکی ما، مشخص شده است که زیبا قرار دادن محصولات به صورت عمودی، باعث می شود تا کاربران بهتر بتوانند آن ها را ارزیابی کنند.
فضای اضافی که توسط صفحه نمایش های بزرگ پدید آمده است، استفاده زیادی نمی شود، این در حالی است که محتوای اصلی آن صفحه وب سایت، برای متناسب شدن با صفحه لپ تاپ بهینه سازی می شود.
هنوز هم" ارتقاء واکنشی بودن طراحی سایت" توسط استفاده از فضای اضافه، فراتر عمل می کند تا تجربه شگرفی را برای کاربران در صفحات بزرگ تر مهیا کند، تا موقعیت را برای تصاویر بزرگتر، ستون های اضافه محصولات، محتوای بهتر صفحات وب سایت و دسترسی آسان به عملکردهای متناسب وب سایت ها و غیره مهیا کند.
قاعده اصلی ارتقاء واکنشی بودن طراحی سایت: همانند محتوا و قالب بندی های متفاوت
اساسا دو راه برای استفاده از فضای اضافه وب سایت ها وجود دارد: اضافه کردن محتوای اضافه در صفحه وب سایت( که تنها در صفحات با وضوح بالا امکان پذیر است)، و نمایش دادان محتوای فعلی وب سایت به گونه دیگر.
شما متوجه خواهید شد که تمام مثال ها در این مقاله توضیح می دهد که چگونه محتوای صفحه طراحی سایت به طور متفاوتی می تواند نمایان شود. این موضوع به این دلیل است که اضافه کردن یک صفحه به محتوای وب سایت که تنها در صفحات بزرگ با وضوح بالا در دسترس است، ایده خیلی خوبی نیست. اگر محتوای وب سایت برای نشان دادن در دسک تاپ های معمولی به اندازه کافی مهم نمی باشد، پس در نشان دادن در صفحات بزرگتر با وضوح بالا هم کاربردی ندارد.

این عکس محتوای یکسان در ابزارهای متفاوت را نشان می دهد، البته قالب بندی آن متفائت است
صفحه نمایش بزرگ تر به این معنی نیست که طرح بندی ناگهان چنان محدود شود که کاربر وب سایت نتواند آن را مرور کند. و صفحه نمایش کوچک تر هم به این معنی نیست که کاربر هیچ اطلاعاتی را که در قبلا در وب سایت دیده بود را در خواست نکند. بنابراین محتوای یکسان را در قالب بندی متفاوت در ابزارها نشان دهید طوری که برای نمایش در صفحه بهینه سازی شده باشد.
محتوای هایی که خیلی هم مهم نیستند نباید به صفحه وب سایت اضافه شود و برعکس محتوای مهم و ارزشمند باید در این صفحات از وب سایت قرار بگیرد، زیرا فضای موجود در صفحه نمایش بسیار کم می باشد.( مقاله ما را درباره " چگونه باید وب سایت های موبایل و گوشی همراه را از هم متفاوت سازیم و تشخیص دهیم؟ بخوانید").
به عنوان یک قاعده کلی، زمانی که یک صفحه محتوا به وب سایت در صفحات با وضوح بالا اضافه می شود، باید هشدار هایی نیز وجود داشته باشد. آشکار است که محتواهای مهم و ارزشمند ممکن است نیاز باشد تا در به طور متفاوتی نمایان شود، البته این مورد بستگی به فضای قابل دسترس در صفحه نمایش وب سایت دارد، اما باید در اشکال مختلف در نسخه های مختلف طراحی سایت نمایان شود.
ایده هایی برای ارتقاء واکنشی بودن طراحی در وب سایت های تجارت الکترونیک
با این قاعده کلی که می گوید از اضافه کردن محتواهای جدید وب سایت پرهیز کنید و سعی کنید تا محتوای فعلی را به گونه دیگر بیان کنید، وفق یابید. بیایید به راه هایی که ارتقاء واکنش بودن طراحی در وب سایت های تجارت الکترونیک عملی می شود، نگاهی بی اندازیم.
تمام مثال های زیر توسط لایه بندی موجود در تصاویر از وب سایت WAYFAIR.COM توضیح داده شده است. حالا، طراحی سایت در دسک تاپ WAYFAIR اخیرا در هر صورت واکنشی و جوابگو نیست.
با اجرای این مثال ها که در ادامه وجود دارد، عوامل طراحی سایت در صفحه دیگر متناسب و تراز می شود، اما به منظور هدف اصلی این توضیحات، عوامل طراحی سایت به سادگی در اطراف عنوان تغییر می کند. این مثال ها را باید به عنوان الهاماتی برای خود در نظر بگیرید و برخی ممکن است برای شما بسیار متناسب باشد، البته بستگی به محصولات وب سایت و هدف وب سایت تان دارد.
ثبت نام درون وب سایت
ثبت نام درون وب سایت می تواند به طور دائم دیالوگ را در کنار دیگر محتوای های وب سایت قرار دهد. این امر باعث میشود که قسمت ثبت نام بیشتر ناخواسته و یک مورد اضافه محسوب شود.

بخش ثبت نام وب سایت باید برای مورد توجه قرار گرفتن در بالای صفحه وب سایت قرار بگیرد نه در کنار محتوای وب.
حالا، کاربران در عمل کردن در قسمت ثبت نام هیچ علاقه ای ندارند زیرا آن بسیار برای نادیده گرفتن آسان است و خیلی مورد اضافه ای به نظر می آید. در هر صورت در طول مطالعات کاربردی بودن وب سایت ها در ابزارهای مختلف، برخی از موضوعات این مطالعات مانند این بخش از ثبت نام وب سایت شده است که هرگز کسی آن را نمی خواند. اکثر این نوع موارد را مانند پنجره های کوچک متحرک(POP UP) در نظر می گیرند( این مقاله را ببینید: از 5 نوع گرافیک های وب سایت های تجارت الکترونیک دوری کنید). در عوض این بخش ثبت نام اگر با خط پر رنگ در بالای صفحه قرار داشته باشد، بیشتر کاربران وب سایت در نظر دارند تا در این قسمت فعالیت کنند. زیرا المان های زیادی را برای پس زدن این قسمت به منظور دیدن محتوای اصلی وب سایت نمی گذرانند.
کلیدهای میانبر در تیتر و پاورقی
لینک های بسیار محبوب از تیتر و پاورقی می تواند در صفحه اصلی وب سایت درون یک کادر قرار بگیرد. آشکار است که لینک ها باید در متن اصلی شان در منوهای تیتر و بخش های پاورقی قابل دسترس باشند. در صفحه نمایش های بزرگ، کلیدهای میانبر به سادگی در صفحه اصلی وب سایت در دسترس است.

لینک هایی در تیتر و پاورقی که در کادر های میانبر لینک ها در صفحه اصلی وب سایت نمایان شده است.
این مورد مثال خوبی از در دسترس بودن محتوا در صفحه وب سایت می باشد، اما به صورت منتفاوت نمایان شده است. این مورد محتوای جدید نیست، تنها محتوای فعلی به گونه متفاوت نمایان شده است تا تجربه بهتری را برای کاربران وب سایت در صفحه نمایش های بزرگ رقم بزند. در این مثال، رنگ لینک های موجود در کادرها باید روشن تر باشد تا نسبت به محتوای اصلی وب سایت در جایگاه دوم قرار گیرد.
اسلایدهای چرخشی
پرخش های عوامل طراحی در صفحه اصلی وب سایت با موضوعات کاربردی مختلفی مملو شده است و باید با دقت تکمیل شود ( این مقاله را ببینید: 8 الزامات برای عوامل چرخشی وب سایت که در مطالعات ما مشاهده شده است). در صفحه نمایش های بزرگتر، این موارد چرخشی می تواند تمام اسلاید ها را بزرگتر نشان دهد. در هر صورت، اگر اسلایدها مربع بودند و یا حتی به اندازه کافی طول زیادی داشتند، اسلایدهای چرخشی باقی محتوای وب سایت را تشکیل می دهد. راه حل این موضوع این است که اسلایدهای چرخشی به چندین ستون همراه دو یا سه اسلاید که هر لحظه یکی از آن ها نمایان می شود، تبدیل می شود.

یک مجموعه اسلایدهای چرخشی به طرح های ستونی تبدیل شده است.
اگر شمار کلی اسلایدها با شمار ستون ها منطبق باشد، ویژگی های تعاملی مشکل زا از این چرخش های می تواند توسط این طرح های ستونی اسلایدها از بین برود. اگر اسلایدها بیشتر از ستون ها باشد، سپس آن ها به ویژگی چرخش اسلایدها و یا یک نمایش چرخشی با ردیف های مشخص نیاز دارد.
سبد خرید پر و مملو
اکثر فروشندگان وب سایت های تجارت الکترونیک امیدوار هستند تا زمانی که کاربران وب سایت به سبد خرید خود مواردی را اضافه می کنند، یکی از دو عملکرد موجود اتفاق ب افتد: کاربر وب سایت به دنبال موارد بیشتری برای افزودن به سبد خرید خود بگردد، یا آیتم هایی که در سبد خریدشان موجود است را خریداری کنند. ادامه دادن جستجو برای محصولات یک وب سایت، درآمد برای آن وب را به ارمغان می آورد، اما ممکن است پشیمانی کاربر وب را نیز در پی داشته باشد- مخصوصا اگر کابر وب سایت لحظات سختی را برای جستجوی وب سایت برای محصولات دیگر داشته باشد.

سبد خرید معمولی زمانی که کاربر وب سایت مواردی را به آن اضافه می کندف نمایان می شود.
با قرار دادن سبد خرید کالا به صورت متحرک در کنار محتوا، به کاربران وب سایت یاد آوری می کند تا چه محصولاتی را خریداری کرده اند. این مورد به کاربران دسترسی آسانی به پروسه پرداخت می دهد و بنابراین مراحل خرید تکمیل می شود.
علاوه بر این، در طول مطالعه ما درباره جستجوی صفحه اصلی وب سایت و گروه بندی ها، کاربران مکررا این گونه مشاهده شدند که سبد کالا را به سادگی باز می کنند و به مواردی که قبلا اضافه کردند، نگاهی می اندازند. برای مثال، آن ها ممکن است سبد کالا را دوباره باز کنند تا اسم مدل دوربینی که انتخاب کرده بودند را ببینند. نمایان کردن مداوم سبد کالا برای کابران وب سایت آسان می سازد تا موارد انتخابی را بیابند، زیرا نتفاوت میان محصولات موجود در لیست وب سایت و موارد موجود انتخاب شده در سبد خرید را نمایان می کند.
ستون محصولات بیشتر
یکی از آشکارترین راه برای استفاده از فضای خالی صفحه نمایش بزرگ در لیست های شبکه ای طراحی سایت این است که محصولات را طوری دوباره بچینیم که در قالب ستون های نمایان شوند. این مورد به طور روز افزون شکار محصولاتی که در وب سایت وجود دارد را بهتر در صفحه نمایش نمایان می کند. در مثال بالا، کاربر وب سایت از دیدن 6 محصول در 10 محصول ارتقاء می یابد.

لیست محصولات دوباره سامان دهی می شود تا ستون های اضافه را در صفحه نمایش های بزگ متناسب کنیم.
این روش می تواند به طور چشمگیری لیست محصولات وب سایت را در صفحه نمایش های بزرگ بهینه کند، اما این کار را با دقت انجام دهید. اگر شمار ستون محصولات بسیار زیادی شود، خیلی سخت می شود تا بر آن ها مرور داشته باشند، زیرا کاربران چشمان شان به سختی می تواند درون لیست به گردش دربیابد و آن ها را متقاعد به خریدن از وب سایت کند.
بنابراین، محصولات وب سایت خود را به 5 تا 8 ستون محدود کنید تا کاربران را در حجمی از اطلاعات فراوان از دست ندهید.
لیست بزرگتر تصاویر محصولات وب سایت
راه آشکار دیگر برای استفاده مفید از فضای خالی طراحی سایت در لیست محصولات این است که هر یک از موارد لیست را از نظر اندازه ارتقاء دهیم تا متناسب صفحه نمایش کاربران وب سایت شود. این مورد مزیت قابل محسوسی را از نظر بصری در لیست های محصولات وب سایت به وجود می آورد، زیرا اطلاعات بصری موجود در محتوای وب را بزرگ نمایی کرد و به این صورت برای کاربران آسان شد تا محصولاتی که دوست دارند را ببینند.

لیست محصولات به منظور مهیا کردن تصاویر با وضوح بالا، از نظر اندازه افزایش یافتند و بصری موجود آن ها نیز بزرگنمایی شد.
در هر صورت، زمانی که اندازه لیست محصولات را ارتقاء می دهیم، سطح جزئیات در دسترس مربوط به آن محصول هم افزایش می یابد.
چینش دوباره محصولات وب سایت
هم چنان که صفحه نمایش کاربران وب سایت افزایش می یابد، با ترکیب کردن دو روش قبلی یعنی اضافه کردن ستون یا افزایش اندازه موارد موجود در لیست محصولات، ما بهترین عملکردها را در اختیار داریم. اطلاعات بصری در باره هر محصول افزایش می یابد، اما از نظر کلی تغییر زیادی نمی کند زیرا هر زمان که لیست موجودی به ارتفاع بالایی رسید، چینش محصولات دوباره عوض می شود تا یک ستون اضافه دیگری را نشان دهد و به این صورت کاربر را سردرگم نمی سازد.

لیست محصولات وب سایت از نظر اندازه افزایش می یابد و دوباره در ستون اضافه دیگری مرتب می شود.
این روش، آیتم های موجود در لیست از نظر اندازه افزایش می یابد تا اطلاعات بصری درباره هر محصولات نیز بیشتر نمایان شود. به علاوه وجود ستون های اضافه، شمار محصولات وب سایت نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین، هم شمار محصولات نشان داده شده و افزایش وضوح کیفیت آن، بهبود می یابد.
مرتب کردن محصولات وب سایت
راه دیگر برای استفاده از فضای خالی صفحه نمایش این است که فیلتری را انتخاب کنیم تا ابزارها را مرتب کنیم تا از دید کاربر وب سایت بسیار حیرت انگیز و منسجم به نظر بیاید. این موضوع اطلاعات جدید را درباره محصول به کابر وب سایت می دهد و به راحتی می تواند شاخص های آن را ارزیابی کند تا تصمیم به خرید محصولات وب سایت بگیرد.

فیلتر کردن ابزارها می تواند در ستون های فرعی که به مرزهای صفحه نمایش کاربر وب سایت چسبیده است، نمایان شود و قرار بگیرد.
برای مثال، محتوای وب سایت را در بالا و پایین صفحه نمایش بدون رعایت کردن قانون اندازه ارتفاع با صفحه نمایش کاربران وب سایت یکی نکنید تا بررسی کردن فضای خالی صفحه نمایش برای کاربران و بسایت عملی شود. اگر فیلتر موجود باعث شود که محصولات وب سایت افقی قرار گیرد، اگر صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ باشد، شما می توانید در بالای صفحه آن را قرار دهید. اگر هم فضای افقی بسیار شلوغ باشد، می توانید توسط یک اسکرول مشکل را حل کنید. اندازه ارتفاع مرورگر می تواند برای این متظور نیز استفاده شود.
موارد اخیرا مشاهده شده
در طول آزمون، زمانی که موضوعات و موارد در صفحه محصولات قرار گرفت و کاربران وب سایت به این نتیجه رسیدند که برای آنها مناسب نیست، یا ادامه به جستجو می دهند با وب سایت را ترک می گویند. برای کابر وب سایت آسان سازید تا مانند قبل در وب سایت تان عمل کند و این یکی از آرزوهای فروشنده های وب سایت الکترونیک می باشد. با نمایان کردن پیشنهاداتی برای محصولات مکمل و فرعی یا لیستی از مواردی که اخیرا دیده شده است درست بالای صفحه وب سایت، شما به کاربران وب سایت راه فراری را نشان می دهید و آن ها باید تصمیم بگیرند که محصولات وب سایت که در حالی نگاه کردن به آن هستند، مناسب آن ها نیست.

پیشنهادات محصولات وب سایت یا لیستی از مواردی که اخیرا دیده شده است ممکن می باشد در نوار کناری موجود باشد تا جستجوی محصولات وب سایت آسان تر شود.
آسان ساختن این موضوع برای کاربران وب سایت تا از محصولی به محصول دیگر جستجو کنند، به توانایی وب سایت شان می افزاید و امر ضروری می باشد. البته گروه بندی محصولات وب سایت می تواند بهبود یابد. گاهی اوقات هم موارد قبلی بسیار جذاب می باشد، زیرا به کابر وب سایت دیدگاه کلی و منسجمی از آنچه که وب سایت ارائه می دهد، می بخشد. از این رو اطمینان حاصل کنید که راهی که شما عوامل ارتقاء یافته وب سایت را پیشنهاد می کنید، تعادل معقول و متناسبی را میان گروه بندی و هدف صفحه محصولات وب سایت ایجاد کند.
خلاصه جذاب صفحه محصولات وب سایت
صفحات محصولات وب سایت می تواند بسیار طولانی باشد. می تواند شامل تصاویر، توضیحات، مشخصات، بررسی مشتریان وب سایت، پیشنهادات برای محصولات مکمل و جایگزین، FAQS، و غیره شود.
تمام مطالعات کاربردی بودن وب سایت ها در تمام صفحه نمایشها، نشان می دهد که اطلاعات بیشتر همیشه بهتر می باشد. هنوز هم این امر به این معنی است که کابر می تواند گاهی اوقات می تواند خارج از هدف صفحه محصولات عمل کند و گاهی هم انتظارات فروشنده وب سایت را بر آوره می کند. برای یافتن یک مشتری وب سایت و اینکه همیشه روی دکمه خرید کلیک کند، خلاصه ای از محصولات وب سایت تان در فضای خالی صفحه نمایش قرار دهید و آن را در انتهای اسکرول صفحه وب سایت قرار دهید.

خلاصه منسجم از محصولات وب سایت و دکمه " افزودن به سبد خرید" هم چنان که اسکرول بالا و پایین می رود، متداوما در بالای صفحه نمایش کاربران وب سایت قرار گرفته است.
این خلاصه منسجم محصولات وب سایت می تواند اساسا می تواند نسخه اصلاح شده لیست محصولات طراحی سایت باشد. هدف اصلی این است تا مشتری وب سایت همیشگی را برای محصولات مان داشته باشیم. به این ترتیب به آن ها اجازه دهم تا نام، قیمت و بین محصولات را ببینند. همیشه گزینه " افزودن به سبد خرید" را به راحتی زمانی که کابر در حال خواندن لیست محصولات است در دسترس قرار دهید و خواهید دید که همیشه مشتریان وب سایت خوشحال و ماندگاری خواهید داشت.
ترتیب خلاصه محصولات وب سایت و پشتیبانی از مشتریان وب سایت
در طول پرداخت، فضای افقی زیادی بلا استفاده می داند، زیرا این صفحات باید با تمرکز بالا انجام گیرد و به این دلیل که فرم های چند ستونی می تواند مسائل بهتری را در پروسه پرداخت فراهم کند.در صفحه نمایش های بزرگ، این فضای زیاد می تواند توسط سفارشات و پشتیبانی از مشتریان به کار رود. سفارشات یک عامل همیشگی در پروسه پرداخت می باشد و به عنوان یک عامل یادآوری کننده از اینکه مشتریان چه محصولاتی را خریدند، می باشد

ویژگی سفارشات و پشتیبانی مشتریان، درنوار کناری نمایان می وشد.
در همین حال، گزینه "پشتیبانی مشتریان وب سایت" می تواند از پایین صفحه هم چنان که به طرف بالا می روید، حرکت کند تا هر زمان که مشتری در پروسه پرداخت با مشکلی مواجه می شود از آن استفاده کند. اگر نگران این هستید که در بخش پشتیبانی مشتریان به مشکل بر بخورید، شما می توانید جزئیاتی را بر اساس سفارش ات موجود در سبد کالا و نحوه مشکب پروسه پرداخت را از آن کاربر ها بخواهید و از این رو راحت تر به مسائل و مشکلات شان رسیدگی کنید.
ارتقاء واکنشی بودن برای وب سایت های تجارت الکترونیک
بسیار قابل توجه است که چگونه فروشندگان تجارت الکترونیک اخیرا طراحی سایت شان را برای صفحه نمایش های بزرگ تر بهینه سازی کردند. حتی 18% از فروشندگان تجارت الکترونیک که تجربه های شگرفی را در صفحه نمایش های بزرگ به وجود آوردند،هنوز اولین قدم را در این راستا برداشته اند. با توجه به بخش بزرگی از کاربران یکه دارای صفحه نمایش های بزرگ هستند، ارتقای واکنشی بودن طراحی سایت دقیقا جایی است که با مشتریان وب سایت ماندگار ارتباط برقرار می کند.
زمانی که طراحی واکنشی را ارتقاء می دهید، قاعده اصلی" محتوای یکسان، قالب بندی متفاوت" همیشه به یاد داشته باشید. داشتن فضای زیاد در صفحه نمایش به این معنی نیست که وب سایت دارای محتوای کم کیفیتی باشد. در عوض، راه های را بیابید تا محتوای صفحات فعلی را به گونه متفاوت نمایان منید ال تجربه بهتری را برای کاربرانی که دارا صفحه نمایش بزرگ هستند، به وجود آورید.
این 11 ایده که در این مقاله پوشش داده شد همگی بر اساس قاعده " محتوای یکسان، قالب بندی متفاوت" می باشد و محتوای فعلی وب سایت را به گونه متفاوت دوباره مرتب کنیم:
1.قسمت ثبت نام در کنار محتوای وب سایت
2.کلیدهای میانبر در پاورقی و تیترها
3.اسلایدهای چرخشی
4.سبد خرید کلا پر و مملو
5.ستون اضافه ای برای محصولات وب سایت
6.تصاویر بزرگتر از لیست محصولات
7.افزایش اندازه لیست محصولات و چینش دوباره آن
8.فیلترهایی برای مرتب کردن موارد و ابزارهای موجود در لیست محصولات وب سایت
9.مواردی که اخیرا دیده شده
10.صفحه خلاصه محصولات وب سایت
11. سفارشات و پشتیبانی مشتریان وب سایت